Skravletråd februar!

Mandag, ny uke, ny måned.

Mann og barn ute av huset, bare meg og baby her.

Mannen kommer snart hjem da, litt snålt å ha mannen her hver dag egentlig. To mnd hjemme nå, starter på den tredje i dag.

Vel, han kommer forhåpentligvis med brød så vi får spise frokost og så skal vi bade vesla.

Etterpå skal jeg muligens på trilletur, om han ikke rapporterer at det er kommet mye mer snø.

Mandag, ny uke, ny måned.

Mann og barn ute av huset, bare meg og baby her.

Mannen kommer snart hjem da, litt snålt å ha mannen her hver dag egentlig. To mnd hjemme nå, starter på den tredje i dag.

Vel, han kommer forhåpentligvis med brød så vi får spise frokost og så skal vi bade vesla.

Etterpå skal jeg muligens på trilletur, om han ikke rapporterer at det er kommet mye mer snø.
Er det vanskelig jobbmarked hos dere også?

Kos deg på trilletur :)

Morgen.

Så var dagen her, oul, kanskje jeg har Tenkt litt mer på det enn jeg var villig til å innrømme?
Har sovet så dårlig i natt..
Men, nå må jeg levere tuppa i bhg, så er det inn til Trondheim å spise lunch med søsteren også sykehuset litt utpå formiddagen :)

Håper du får en fin dag og lykke til på oul :)

God morgen:D
Hva skal du idag?

I dag skal jeg dø litt :P har en som omtrent ikke sov i natt, men han er blid som bare det og jeg er trøtt Haha men ellers så skal jeg ikke stort bare litt husmoraktiviteter slik som alle andre dager :P hva skal du i dag da?

I dag skal jeg dø litt :p har en som omtrent ikke sov i natt, men han er blid som bare det og jeg er trøtt Haha men ellers så skal jeg ikke stort bare litt husmoraktiviteter slik som alle andre dager :p hva skal du i dag da?
Dårlig å skulle dø litt, foreslår du dropper det

Back
Topp