Nja sånn passe. Mini fant ut det var morgen kl 5God morgen
Sovet godt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nja sånn passe. Mini fant ut det var morgen kl 5God morgen
Sovet godt?
Nei nå er jeg leiVil du ikke ha snø?![]()
Huttemegtu, håper ikke den kulda kommer hitGod morgen
8 minus .... nå kommer kulda igjen.
Jeg skal møte ei venninne snart, det blir koselig
Da håper vi den forsvinner fort igjenNei nå er jeg lei
Er nå en stund igjenMen ikke veldig lenge igjen til det er vår-måned nå![]()
Møte ei venninneSkal jobbe til kl 18
Du da?
Oj da, det var da tidligNja sånn passe. Mini fant ut det var morgen kl 5![]()
28 dager?Er nå en stund igjen![]()
Stoppet heldigvis fort og la seg ikkeDa håper vi den forsvinner fort igjen![]()
Det skal bli kaldere på fredag! HuttetuHuttemegtu, håper ikke den kulda kommer hit
Kos deg med venninne![]()
Ja synes jeg også. Heldigvis fikk jeg han til å sove litt til så våknet litt før kl 7Oj da, det var da tidlig
Er det vanskelig jobbmarked hos dere også?Mandag, ny uke, ny måned.
Mann og barn ute av huset, bare meg og baby her.
Mannen kommer snart hjem da, litt snålt å ha mannen her hver dag egentlig. To mnd hjemme nå, starter på den tredje i dag.
Vel, han kommer forhåpentligvis med brød så vi får spise frokost og så skal vi bade vesla.
Etterpå skal jeg muligens på trilletur, om han ikke rapporterer at det er kommet mye mer snø.
7 hørtes i grunn mye bedre utJa synes jeg også. Heldigvis fikk jeg han til å sove litt til så våknet litt før kl 7![]()
Det er lenge det akkurat nå28 dager?![]()
Helt enig7 hørtes i grunn mye bedre ut![]()
Morgen.
Så var dagen her, oul, kanskje jeg har Tenkt litt mer på det enn jeg var villig til å innrømme?
Har sovet så dårlig i natt..
Men, nå må jeg levere tuppa i bhg, så er det inn til Trondheim å spise lunch med søsteren også sykehuset litt utpå formiddagen![]()
God morgen
Hva skal du idag?
Nei det kan man jo ikkeHelt enig. Klager ikke på den:-D
Dårlig å skulle dø litt, foreslår du dropper detI dag skal jeg dø litthar en som omtrent ikke sov i natt, men han er blid som bare det og jeg er trøtt Haha men ellers så skal jeg ikke stort bare litt husmoraktiviteter slik som alle andre dager
hva skal du i dag da?