Skravletråd februar!

He he nei ikke jeg heller

Må pakke litt å så tror jeg vi tar en skitur

Godt jeg ikke er alene om den følelsen da :P

Skal dere på vinterferie? Skitur er nok deilig, har ikke stått på ski på 13 år jeg da :P

Godt jeg ikke er alene om den følelsen da :p

Skal dere på vinterferie? Skitur er nok deilig, har ikke stått på ski på 13 år jeg da :p
Skitur er digg ja. Jeg kjøpte bortoverski sa kengubarnet fikk ski for jeg mente det var viktig at voksne også bør gå når han går.

Ja skal på kieltur

Så koselig
Pakke litt å en tur på ski tror jeg
Deilig da :) med skitur

Her har de eldste søskene mine og ungene deres leid hytte for helga. Så jeg skal dit og stå på ski i bakken og spise middag der :)

Skitur er digg ja. Jeg kjøpte bortoverski sa kengubarnet fikk ski for jeg mente det var viktig at voksne også bør gå når han går.

Ja skal på kieltur

Kommer nok aldri til å kjøpe meg ski jeg da, jeg er elendig på ski Haha

Frøkna går stort sett på ski med besteforeldrene hu da, det er så fine turmuligheter på hytta demmes :)

Ja skal på kieltur

Har du hvert på den båten før? Skal med den båten neste uke er det vel med ei venninne :)

Det var jeg også men alt kan læres ; )

Det kan det, men det skjer nok ikke her med det første. Kan jo forandre mening om noen år altså, men foreløpig husker jeg bare de forferdelige skiturene i barndommen :P

Back
Topp