He he nei ikke jeg hellerJa jeg syntes liksom ikke at det er lenge siden jeg pressa han ut jeg Haha
Alt bra med deg? Noen planer for dagen?
Må pakke litt å så tror jeg vi tar en skitur
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
He he nei ikke jeg hellerJa jeg syntes liksom ikke at det er lenge siden jeg pressa han ut jeg Haha
Alt bra med deg? Noen planer for dagen?
Kos degIkke halt sikker.
Handle/shoppe litt, lage oppned ostekake med frøkna, rydda, lage mat....
Så koseligOpp en tur til fjellandsbyen (skisted) i ettermiddagenn du?
He he nei ikke jeg heller
Må pakke litt å så tror jeg vi tar en skitur
Mi er jo snart 8 mndTakker![]()
Skitur er digg ja. Jeg kjøpte bortoverski sa kengubarnet fikk ski for jeg mente det var viktig at voksne også bør gå når han går.Godt jeg ikke er alene om den følelsen da
Skal dere på vinterferie? Skitur er nok deilig, har ikke stått på ski på 13 år jeg da![]()
Mi er jo snart 8 mndbare rundt en uke til :O
Deilig daSå koselig
Pakke litt å en tur på ski tror jeg
Ja. 5 juli var hun fødtFødt litt tidligere i mnd hu jade blir jo så fort store...
Skitur er digg ja. Jeg kjøpte bortoverski sa kengubarnet fikk ski for jeg mente det var viktig at voksne også bør gå når han går.
Ja skal på kieltur
Det blir nok fintDeilig damed skitur
Her har de eldste søskene mine og ungene deres leid hytte for helga. Så jeg skal dit og stå på ski i bakken og spise middag der![]()
Det var jeg også men alt kan læres ; )Kommer nok aldri til å kjøpe meg ski jeg da, jeg er elendig på ski Haha
Frøkna går stort sett på ski med besteforeldrene hu da, det er så fine turmuligheter på hytta demmes![]()
Tror det blir koseligDet blir nok fint![]()
Skitur er digg ja. Jeg kjøpte bortoverski sa kengubarnet fikk ski for jeg mente det var viktig at voksne også bør gå når han går.
Ja skal på kieltur
Ja. 5 juli var hun født![]()
Synes starten var treeeg. Men nå går jo månedene avgårde :O
Får håpe detTror det blir koselig![]()
Det var jeg også men alt kan læres ; )
Ja men det er 20 år siden hvertfallHar du hvert på den båten før? Skal med den båten neste uke er det vel med ei venninne![]()
Det er annerledes når du er voksen; )Det kan det, men det skjer nok ikke her med det første. Kan jo forandre mening om noen år altså, men foreløpig husker jeg bare de forferdelige skiturene i barndommen![]()