Absolutt![]()
Vet du om den er på viaplay?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Absolutt![]()
Hver fjerde time. Første gang noen laster den siden etter det har gått fire timerHvor ofte blir egentlig den lista oppdattert? Har hatt samme antall innlegg i flere timer nå...
Virket slik, var hvertfall ingen protester fra hanBest å sende han i seng jatrøtt og sur?
Virket slik, var hvertfall ingen protester fra han![]()
Min ogKaramellpudding er nok min dessertfavoritt tror jeg
Vet ikke enda, skal først spise middagen rundt kl 21, og den etterpåSpennende. Hvordan gikk det?
Det har det værtHøres ut som en koselig dag![]()
Min ogspesielt hjemmelagd
![]()
Jeg trenger vel en 65-70 til i dag...Herlig. Jeg trenger innlegg, så all aktivitet er bra![]()
Høres innmari kos utGleder meg til barna er lagt. Da skal vi lage nachos og kose oss med en baileys til kveld.
Feire at vi har vært sammen 6 år. Og idag sa mannen at han var helt med på flyttingIkke noe «jada det kan vi sikkert men får se» men bestemt «ja, vi gjør det»
Og håpet er at jeg blir frisk. Frisk nok i kroppen til å kunne realisere min drøm om å åpne min egen butikk![]()
Blir ikke her så lenge jeg hellerJeg blir trolig borte når yngste er lagt. Tid med mannen. Men skravler nok en times tid til iallefall jeg så vi kan nok få noen innlegg på deg![]()
God kveldGod ettermiddag[emoji1]
Høres innmari kos utog gratulerer med 6 år
![]()
Blir ikke her så lenge jeg heller
2017 har vært et bra år i grunnBra og høre,
Ved tanke på at han kommer til å bli vekket til mat vil han nok detHåper han er litt bedre humør når han vekkes da![]()
Ja vi skal ha pakkelek og spilleForumfri ikveld?
Hvilken side av landet skal du til?Jeg og. Flyttinger det store som skal skje i løpet av året. Helt til andre siden av landet![]()
2017 har vært et bra år i grunn