Skravletråd Desember

Rooooooonja!
Roper på deg! En stor boks med klær å brette! Mer i tørkeskapet som ikke er tørt enda og mer i vaskemaskinen som ikke er ferdig vasket og mer som står i kø for å vaskes....

Weee, så heldig du er!![emoji1][emoji1][emoji122][emoji122]
Kunne slått ihjel masse timer med kos hos deg altså!![emoji1][emoji1]
 
Ja. Måtte slutte med de for bivirkningene ble rett og slett for store og de gav seg ikke. Hove etter pusten? Noe hørtes kjent ut der. Er det når du sover eller på tur å sovne? Plutselig må du gispe etter luft for da har kroppen «glemt» å puste tidsnok :S utrolig ekkelt. Skyldes det lavt blodtrykk på natt hos deg?

Stor klem til deg også. Kjenner meg igjen i noe av dine plager også så veit til en grad hvordan du har det :( [emoji173]️ de har ingen formening om hva det kan være?

Så leit :( Så det er ikke noe som fungerer for deg uten å gi deg voldsomme bivirkninger? Håper du da heller har et godt aparat rundt deg som bidrar. Ja, jeg våkner av at jeg hiver etter pusten, og hjertet raser avgårde. Deretter får jeg ikke beveget meg, og føler egentlig at jeg verken har sovet eller vært våken. Vanligvis er dette noe som kan skje ved søvnapne, men det har jeg ikke. Men med et blodtrykk på 85/55 på dagtid så er det ikke utenkelig at det blir for lavt på natt da det naturlig synker mer da. Dog kan de ikke bekrefte dette, og grunnet andre symptomer blir jeg nå sjekket for epiletisk aktivitet som følge av det høye trykket jeg har i hodet. En kompleks situasjon rett og slett. Men medisinene jeg går på er for å senke trykket i hodet, og for å roe hjertet - dermed kan jeg ikke kutte de ut, til tross for eventuelle bivirkninger.
 
Legge gelatinplatene i kaldt vann

Ha fløte og sukker i en kjele, dele vaniljestangen i 2, skrape ut frøene og ha stengene og frøene oppi gryten.
Kok opp.
Ta kjelen av varmen, fisk opp stengene, press vannet ut av platene og ha platene oppi.
Rør til de er løst opp, ha i former og sett i kjøleskapet...

Det er så enkelt at dette tror jeg nok du helt fint klarer

Okei det hørtes jo ganske enkelt ut da :p
 
Så leit :( Så det er ikke noe som fungerer for deg uten å gi deg voldsomme bivirkninger? Håper du da heller har et godt aparat rundt deg som bidrar. Ja, jeg våkner av at jeg hiver etter pusten, og hjertet raser avgårde. Deretter får jeg ikke beveget meg, og føler egentlig at jeg verken har sovet eller vært våken. Vanligvis er dette noe som kan skje ved søvnapne, men det har jeg ikke. Men med et blodtrykk på 85/55 på dagtid så er det ikke utenkelig at det blir for lavt på natt da det naturlig synker mer da. Dog kan de ikke bekrefte dette, og grunnet andre symptomer blir jeg nå sjekket for epiletisk aktivitet som følge av det høye trykket jeg har i hodet. En kompleks situasjon rett og slett. Men medisinene jeg går på er for å senke trykket i hodet, og for å roe hjertet - dermed kan jeg ikke kutte de ut, til tross for eventuelle bivirkninger.

Nei har prøvd alle som er vits å prøve :/
Har dessverre ikke godt apparat heller. Går til fysio, men vet ikke hvor lenge det er vits. Den fysioterapeuten jeg trenger som er spesialist fins det bare en av i hele fylket og hun har ventelister på flere år :( snart må jeg slutte med smertestillende og da vet jeg ikke åssen jeg skal klare dagene når smertene blir for store :/ er jo så hemmet fra å engang bære dattra mi på snart fem mnd selv med smertestillende.

Kompleks situasjon du har altså..
tror jeg må nevne det jeg har med pusten om natta til legen. Er så skummelt at jeg er redd for å sove av og til.
Har aldri hatt særlig høyere blodtrykk enn det jeg. Men aldri noen som har sagt det er lavt. Normalt blodtrykk for meg er 85-90/58-60. Vet pulsen min blir veldig lav på natt ifølge firbiten min :p
 
Åh, kan se den utfordringen ja [emoji171] Ikke lett det der.. Hjelper det med en form for "skjerming" eller? Er tøft for både store og små det der. Kanskje aller mest for foreldre til tider. Blir det vanskelig med tanke på endring i rutiner etc?

Funker best om vi er hjemme og holder oss til rutiner ja[emoji4]
Blir tøft når han hauser seg opp, han blir så stresset når vi ikke skjermer han[emoji13]
 
Rydde, vaske, kokkelere, mate unger, bake, lage dessert, klesvask..... 1 time og 20 min til gjestene kommer..... Hva skal jeg ha på meg? Lillemor må dusje, hun har makrell i håret. Hvorfor begynner vi ikke å rydde litt før vi skal ha besøk slik at vi ikke blir så stresset?
Det skal sies at vi er veldig effektive når vi kommer igang og skal ha gjester :D
Det er bare mine foreldre, og eventuelt svigers, så det er bare renholdet som må være perfekt :P

Og jeg vil bare strikke :hilarious:

Lykke til og kos dere med selskap[emoji1]
 
Nå har jeg stått på litt for mye...mannen bemerket nemlig at det var så ryddig , rent og flott. Kunne dermed ikke skjønne hva vi skal med vaskehjelp. Han og ungene har nemlig lekt ute og oppe . Så ble han positivt overrasket . Kjekt det, men jeg vil beholde vaskehjelpen:cool::p

Haha, du må ikke være såå flink![emoji23]
 
Tegnestund med eldste mens jeg fester tråder på dukkeklær :),
 
Back
Topp