Skravletråd Desember

Gleder meg til barna er lagt. Da skal vi lage nachos og kose oss med en baileys til kveld.

Feire at vi har vært sammen 6 år. Og idag sa mannen at han var helt med på flytting :) Ikke noe «jada det kan vi sikkert men får se» men bestemt «ja, vi gjør det» :D

Og håpet er at jeg blir frisk. Frisk nok i kroppen til å kunne realisere min drøm om å åpne min egen butikk :)

Gleder meg til barna er lagt. Da skal vi lage nachos og kose oss med en baileys til kveld.

Feire at vi har vært sammen 6 år. Og idag sa mannen at han var helt med på flytting :) Ikke noe «jada det kan vi sikkert men får se» men bestemt «ja, vi gjør det» :D

Og håpet er at jeg blir frisk. Frisk nok i kroppen til å kunne realisere min drøm om å åpne min egen butikk :)
Gratulerer med 6 år [emoji169][emoji169]

Gratulerer med 6 år [emoji169][emoji169]

Takk! Årene har jaggu gått fort :D og 2018 skal bli det mest spennende året til nå tror jeg! (Sånn foruten å ha fått to barn :p)

Har lyst å få endelig giftet oss også :) men å gjøre det i sør. Der vi har lyst å fortsette livet vårt i årene fremover :)

Ååh det er godt da!
Og litt for lett å lage, er kun en ting man må huske på, 1-2-3 :)
Pr. vaniljestang trenger man
1 dl sukker
2 plater gelatin
3 dl kremfølte

Takk! Årene har jaggu gått fort :D og 2018 skal bli det mest spennende året til nå tror jeg! (Sånn foruten å ha fått to barn :p)

Har lyst å få endelig giftet oss også :) men å gjøre det i sør. Der vi har lyst å fortsette livet vårt i årene fremover :)
Håper dere får realisert drømmen [emoji169] Dette er året !

Vi har 10 års bryllupsdag i mars. Gleder meg stort til det. Tenker en helg uten unger og hotellovernatting for oss [emoji7]

Men så er jeg elendig på kjøkkenet med sånt [emoji849]
Legge gelatinplatene i kaldt vann

Ha fløte og sukker i en kjele, dele vaniljestangen i 2, skrape ut frøene og ha stengene og frøene oppi gryten.
Kok opp.
Ta kjelen av varmen, fisk opp stengene, press vannet ut av platene og ha platene oppi.
Rør til de er løst opp, ha i former og sett i kjøleskapet...

Det er så enkelt at dette tror jeg nok du helt fint klarer

Håper dere får realisert drømmen [emoji169] Dette er året !

Vi har 10 års bryllupsdag i mars. Gleder meg stort til det. Tenker en helg uten unger og hotellovernatting for oss [emoji7]

Dette skal være året :D flytte vekk fra barndomsstedet som bare gir meg for dårlige minner og ikke kommer meg videre med å bo her. Bli kvitt belastningen her oppe.

Bedre betalte jobber for oss der nede. Og ikke dyrere å leie eller eie faktisk. Nettverket mitt med venner med barn er der nede. Venninnene mine fra vgs flytter til osloområdet de neste årene og pga jobv og studier videre så det er nok stedet for oss. Bedre tilbud på behandling til meg. Og fritidsaktiviter til ungene. Mannen kan starte opp med klatring og skyting igjen :)

Åh høres perfekt ut å feire 10 år med hotellhelg :D

Back
Topp