Panne cota![]()
Ååh det er godt da!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Panne cota![]()
I like måteHa et super kveld med god mat![]()
Gratulerer med 6 år [emoji169][emoji169]Gleder meg til barna er lagt. Da skal vi lage nachos og kose oss med en baileys til kveld.
Feire at vi har vært sammen 6 år. Og idag sa mannen at han var helt med på flyttingIkke noe «jada det kan vi sikkert men får se» men bestemt «ja, vi gjør det»
Og håpet er at jeg blir frisk. Frisk nok i kroppen til å kunne realisere min drøm om å åpne min egen butikk![]()
Gratulerer med 6 år [emoji169][emoji169]
God morgen alle.sammen![]()
God morgen alle sammen
Og litt for lett å lage, er kun en ting man må huske på, 1-2-3Ååh det er godt da!
Og litt for lett å lage, er kun en ting man må huske på, 1-2-3
Pr. vaniljestang trenger man
1 dl sukker
2 plater gelatin
3 dl kremfølte
Håper dere får realisert drømmen [emoji169] Dette er året !Takk! Årene har jaggu gått fortog 2018 skal bli det mest spennende året til nå tror jeg! (Sånn foruten å ha fått to barn
)
Har lyst å få endelig giftet oss ogsåmen å gjøre det i sør. Der vi har lyst å fortsette livet vårt i årene fremover
![]()
Kjempelett faktisk. Lager det ofte selv. Men mannenOg litt for lett å lage, er kun en ting man må huske på, 1-2-3
Pr. vaniljestang trenger man
1 dl sukker
2 plater gelatin
3 dl kremfølte
God morgen alle sammen![emoji4]
Her må det ryddes og vaskes
Legge gelatinplatene i kaldt vannMen så er jeg elendig på kjøkkenet med sånt [emoji849]
God morgen [emoji5]
Planene idag? [emoji3]
Håper dere får realisert drømmen [emoji169] Dette er året !
Vi har 10 års bryllupsdag i mars. Gleder meg stort til det. Tenker en helg uten unger og hotellovernatting for oss [emoji7]
God morgen
De tre andre sover, så bare meg og hunden våkne.
Ut å ake litt med gutta etterhvert
Høres godt utVeldig klar for 2018. Det skal bli et bedre år for meg psykisk så jeg er klar! [emoji16]
Så braAhhh mer å gi vekk fra min garderobe så det må jeg huske