Skravletråd Desember

Garnstudio sine oppskrifter er UNØDVENDIG vanskelige, selv for meg som bare strikket i mange år, bare å holde seg unna. Det finnes mange andre som er veldig dyktige på å skrive gode og lettforståelige oppskrifter :)

De er på trynet overkomplisert [emoji85] og finne stadig feil i de. Så slutta å bruke de egentlig. Ravelry har masse flotte oppskrifter privatpersoner har laget :) bruker det mye
 
Kalkunen står i ovnen og koser seg. Fløtegratinerte laget klart og potetbåter er klare.
 
Riskrem og hjemmelaga vaniljeis med sjokoladebiter er klart. Pakker til pakkelek er pakka inn og klart. Mangler bare å stelle oss nå da :D Få gang da :)
 
Endte med lillesøster blir med oss også. Godt når vi har felles venner gitt :)
 
Det ble fulltid etter 6 måneder.
Har skiftet over til å sitte sentralt nå og har arbeidet meg opp fra å være førstekonsulent til seniorrådgiver..

Synes det er imponerende hvor du har jobba deg opp i gradene såpass med små unger og ikke minst all kokkeleringen din. Du lager alltid så mye spennende mat :)
 
Oi, samme som Lille U som er på alder med din eldste :P

Ja har to forskjellige unger på alle måter. Eneste felles med mine er begge hadde kolikk de 4 første månedene :p ellers er de helt ulike.

Eldste er prikk lik faren.
Yngste er prikk lik meg

Eldste vokste ut av 86 i bodyene i mai/juni. Da var hun straks 2 år. Nå bruker hun 104/110 da hun er blitt så lang over sommeren.
Yngste bruker hennes bodyer nå i 86. Og hun blir 5 mnd nå den femte januar :p

Eldste har brune øyne og mørk blond. Og olivenfarga hud som tåler bra med sol.
Yngste har rødt-oransje hår og blå øyne som meg. Og like bleik i huden som meg og [emoji85]
 
Riskrem og hjemmelaga vaniljeis med sjokoladebiter er klart. Pakker til pakkelek er pakka inn og klart. Mangler bare å stelle oss nå da :D Få gang da :)

Ha et super kveld med god mat :)
 
Back
Topp