Skravletråd Desember

Og noen ordentlig overraskede venninner som tenkte sitt om diskuterte når jeg ikke var det at dette aldri kom til å gå bra :P
Etter kjolen lærte jeg meg fletter, knuter og raglan-felling og Ulrik fikk genser
13244229_10153475880826143_2209096309235834515_o.jpg


Det er først nå den siste tiden jeg har begynt på luer og halser og slikt :P

Den er så flott den genseren der [emoji173]️
 
Husker den tiden når du holdte på med den. Helt imponert over at du bare kaster deg utti det. Pippi innstilling ;)
Den gang jeg var ferdig med permisjonen etter eldste ble jeg kalt inn på kontoret til kontorsjefen vår.
Hun sa rett ut jeg jeg jeg har vært timebetalt på 40%, men har hatt så mye ekstravakter at jeg over lengre tid at de hadde funnet ut at jeg hadde krav på 50% fast stilling.
Problemet var at de oppgavene jeg hadde før jeg gikk ut i permisjon var flyttet til en annen avdeling.
De foreslo at jeg kunne hjelpe en kollega siden han var veldig overarbeidet, og han kunne lære meg opp
Som jeg sa jeg kan ingenting om offentlige anskaffelser, men lover og regler er sikkert gøy.
Vanligvis starter man i det små med enkle ting, jeg ble kastet inn i et prosjekt med antatt totalverdi for alle avtalene på 800 mill.
Det ble en rask læringskurve.

Jeg elsker å gjøre det slik, hoppe rett ut på dypt vann, men med en livbøye...
 
God morgen [emoji5]
Planene idag? [emoji3]

Blitt rydding og pleiing av dårlig form hos meg. Enn der? Resten av dagen skal vi bare kose oss hjemme og endelig nyte stillhet fra alle besøkene :p
 
Åh heldigen! Blacklist må være en av de råeste seriene jeg har sett. (Og jeg har sett mye opp gjennom årene!) Tror det var 4 januar så det er ikke lenge til neste kommer ut da :angelic:

Kanskje jeg må se serien skjønner jeg :p
 
Kjipt å være ufrivillig våken! :(

Jeg synes det er enklere å ta huset om natten, uten mann og barn :)

Hadde eldste sovet i egen seng om natta hadde jeg og tatt husvasken da. Har mest energi og lyst til sånt på natta :p
 
Så flott gitt.mens vi har ryddet har det blitt 3 poser til Fretex og 2 poser til tantebarn .

Flott å få gitt sånt vekk så det blir brukt videre :) vi gir masse babyklær videre til andre barn vi kjenner eller til fretex :) gir også all tekstil som blir til overs av det jeg syr dit så maler de det opp og brukes til fyll :)
 
Huff, det er så kjedelig når alt gir slike bivirkninger. Føler virkelig med deg! Det er utmattende å ha det slik :( Kan du ikke gå på medisiner da? Jeg sliter ikke så mye med mareritt nå, men jeg sliter med lammelser og at jeg hiver etter pusten. Jeg går på 3 trykksenkende medisiner, så det kan være at blodtrykket blir så lavt på natt at jeg rett og slett "glemmer" å puste. Men jeg har også for høyt trykk på hjernen, så det i seg selv kan være en årsak det også. Får se hva EEG sier. Jeg sover ikke så mye, og når jeg først sover så sover jeg dårlig så man merker det jo i lengden. Klem til deg [emoji171]


Ja. Måtte slutte med de for bivirkningene ble rett og slett for store og de gav seg ikke. Hove etter pusten? Noe hørtes kjent ut der. Er det når du sover eller på tur å sovne? Plutselig må du gispe etter luft for da har kroppen «glemt» å puste tidsnok :S utrolig ekkelt. Skyldes det lavt blodtrykk på natt hos deg?

Stor klem til deg også. Kjenner meg igjen i noe av dine plager også så veit til en grad hvordan du har det :( [emoji173]️ de har ingen formening om hva det kan være?
 
Personlig anbefaler jeg da å ikke gå etter drops sine på garnstudio. På gensere. Jeg synes iallefall forklaringene deres på oppskrifter er på trynet vanskelig [emoji14] snøløvgenseren og mariusgenser synes jeg er enklere forklart :)
Garnstudio sine oppskrifter er UNØDVENDIG vanskelige, selv for meg som bare strikket i mange år, bare å holde seg unna. Det finnes mange andre som er veldig dyktige på å skrive gode og lettforståelige oppskrifter :)
 
Back
Topp