Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøveskyting er ikle lov her...[emoji849] noen turister som klaget i fjor...
Sov ikke da. Hadde dratt på jobb![]()
Jeg ville ha det levert i butikken for synes porto var så høy . Mannen kjører normalt forbi der hver dag så han skal nok få henteÅh det er langt ja. Bare 20 min her. Ene var kommet men ikke scanna inn. Spurte pent om hu ikke kunne gjøre det mens jeg venta så jeg slapp å komme innom i morgen også
Godt det daHehe. Heldigvis er det bare stoff til bestillinger jeg har bestilt denne gangen![]()
Så langt hår. ❤
Ja, krysser alt.. Ser desverre ut som kroppen tuller seg også nå. EL rett over helgen, men nesten positiv test i dag... tror jeg får bite i det sure eple og få mannen men på en runde i dag om jeg kommer meg litt. Dritt om sykdom skal ødelegge![]()
Fant en del ting til ungene i det minste, men gavekortet mitt ble med meg hjem igjenDa sparer du heller de pengene![]()
Vært på shopping. Ungene slapper av foran tv (mamma trenger 5 min for seg selvPlaner for dagen?
Stoffgalskap altså. Nå venter jeg åå fem pakker fra forskjellige stoffbutikker [emoji85] og skal til tromsø over nyåret og bruke gavekortene mine på stoffbutikken der![]()
Shoppet du noe spennende?Vært på shopping. Ungene slapper av foran tv (mamma trenger 5 min for seg selv)
Det blir vel bare TV og strikking utover kvelden tenker jeg, om ungene legger seg greit og holder seg sovende.
Men elsker denog gubben støtter kjøpene helt heldigvis
Han veit hvor godt jeg liker å sy. Og så får ungene klær nesten ingen har
![]()
Etter alt for mange dager uten trening og alt for mye god mat skal det bli fantastisk mer trening i kveld.
Har skiftet til treningstøy nå og venter bare på at Lile U skal legge seg før jeg går ut![]()
Shoppet du noe spennende?
Hatt et par småturer de siste dagene, men ingen ordentlige så har ikke vært helt latDet er litt godt å kjenne at kroppen faktisk vil bevege seg! Jeg gikk en tur nå med lillemor og vogna. Utrolig godt! Det gikk i sneglefart, men bedre enn ingenting.
Tanken er jo god da, selv om det blir mye julekaker av sånt.Mamma kommer med ting hun har bakt dobbelt opp av. Klarer ikke å be henne slutte heller.
Jeg ville ha det levert i butikken for synes porto var så høy . Mannen kjører normalt forbi der hver dag så han skal nok få hente
Lov med TV barnevakten i blant! Jeg har endelig fått lillesnupp til å sove. Hun var overtrøtt og helt utrøstelig, så jeg måtte tilslutt bare legge henne over i vår seng og legge meg helt inntil. Hun ligger fortsatt og tviholder i genseren min stakkars. Mannen er på farten med broren min og de skulle ta med sushi på vei hjem.Vært på shopping. Ungene slapper av foran tv (mamma trenger 5 min for seg selv)
Det blir vel bare TV og strikking utover kvelden tenker jeg, om ungene legger seg greit og holder seg sovende.