Skravletråd Desember

Prøveskyting er ikle lov her...[emoji849] noen turister som klaget i fjor...

Det var søkt tillatelse fra politi og brannvesen som var innvilget.

Hyggelig greie hvor det ble spredt info i bygda så den som ville kunne komme og se og delt ut liste over hva som ble skutt opp i hvilken rekkefølge så man mer "vet hva man kjøper" dersom man kjøper av dem, så selvsagt dels et reklamestunt også, men like mye "vite hva man selger". Jeg ble liggende i senga med lillemor som ble litt urolig, men fikk da også observert hunden som følte seg alene hjemme og ikke reagerte nevneverdig. En liten runde med piping, men for det meste lå hun stille under trappa uten å bry seg (pipe litt gjør hun av og til. tror ikke det var relatert til fyrverkeriet.

Vi vurderer nemlig å la henne være alene hjemme på nyttårsaften. Hun er gammel og tunghørt og har aldri brydd seg nevneverdig om raketter, har tidvis vært med ut ved midtnatt også på den tiden hun hørte bedre og mannen tenkte hun kunne reagere inne alene. Det føles litt rart å skulle la henne være alene, men det er vanskelig å ha henne med begge stedene vi vurderer å feire, familie-samlingen inkluderer tre gutter som reagerer astmatisk på hund og er dårlige så det er ikke så aktuelt, da må hun sitte i bilen eller evt vaskerommet til min bror om man blir der. Det andre alternativet er på idrettshuset og der kan vi jo heller ikke ha henne med. Det siste alternativet er selvsagt å være hjemme bare oss, vi har gjort et et år også mener jeg, men det gjør kvelden veldig lang for ungene. Et alternatv er jo idrettshuset og gå hjem og hente henne litt før midnatt og ha henne ute med oss mens vi ser på fyrverkeriet (idrettshuset er 5 minutter å gå hjemmefra og da går man ikke fort.) Men idrettshuset er et mulig litt vanskelig alternativ med tanke på toåringen som skal sove noen timer før rakettene...

Tankeboksen deluxe.

Åh det er langt ja. Bare 20 min her. Ene var kommet men ikke scanna inn. Spurte pent om hu ikke kunne gjøre det mens jeg venta så jeg slapp å komme innom i morgen også
Jeg ville ha det levert i butikken for synes porto var så høy . Mannen kjører normalt forbi der hver dag så han skal nok få hente

Ja, krysser alt.. Ser desverre ut som kroppen tuller seg også nå. EL rett over helgen, men nesten positiv test i dag... tror jeg får bite i det sure eple og få mannen men på en runde i dag om jeg kommer meg litt. Dritt om sykdom skal ødelegge :(

Ikke ødelegg sexlivet da. Pliktsex er ikke godt for forholdet! Been there, done that :P

Planer for dagen?
Vært på shopping. Ungene slapper av foran tv (mamma trenger 5 min for seg selv :P )
Det blir vel bare TV og strikking utover kvelden tenker jeg, om ungene legger seg greit og holder seg sovende.

Etter alt for mange dager uten trening og alt for mye god mat skal det bli fantastisk mer trening i kveld.
Har skiftet til treningstøy nå og venter bare på at Lile U skal legge seg før jeg går ut :)

Men elsker den :) og gubben støtter kjøpene helt heldigvis ;) Han veit hvor godt jeg liker å sy. Og så får ungene klær nesten ingen har :D

Ikke minst er det utrolig godt for den mentale helsen! :)
Å skape noe er terapeutisk.

Etter alt for mange dager uten trening og alt for mye god mat skal det bli fantastisk mer trening i kveld.
Har skiftet til treningstøy nå og venter bare på at Lile U skal legge seg før jeg går ut :)

Det er litt godt å kjenne at kroppen faktisk vil bevege seg! Jeg gikk en tur nå med lillemor og vogna. Utrolig godt! Det gikk i sneglefart, men bedre enn ingenting.

Vært på shopping. Ungene slapper av foran tv (mamma trenger 5 min for seg selv :p )
Det blir vel bare TV og strikking utover kvelden tenker jeg, om ungene legger seg greit og holder seg sovende.
Lov med TV barnevakten i blant! Jeg har endelig fått lillesnupp til å sove. Hun var overtrøtt og helt utrøstelig, så jeg måtte tilslutt bare legge henne over i vår seng og legge meg helt inntil. Hun ligger fortsatt og tviholder i genseren min stakkars. Mannen er på farten med broren min og de skulle ta med sushi på vei hjem.

Back
Topp