Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha jeg burde gå gjennom hans garderobe merker jeg . Vet han trenger bukser . Hmmm ta sett![]()
Masse god bedring
Takk for detUff. Høres ikke bra ut! God bedring
Nå har jeg klart å få i meg noen salte kjeks! Første jeg har spist siden 1. Juledag.Så kjedelig
Håper virkelig det gir seg snart!
God morgenGod morgen alle sammen
Så kjekt daSnart akvariet her![]()
Nå har jeg klart å få i meg noen salte kjeks! Første jeg har spist siden 1. Juledag.
Håper det er fremgang... men ikke godt å si....Tror du at det ser bedre ut, eller er det bare en pause?
Håper det er fremgang... men ikke godt å si....
Ja, krysser alt.. Ser desverre ut som kroppen tuller seg også nå. EL rett over helgen, men nesten positiv test i dag... tror jeg får bite i det sure eple og få mannen men på en runde i dag om jeg kommer meg litt. Dritt om sykdom skal ødeleggeEr bare å krysse fingre og tær!
Skal på handletur I dag. Føler at jeg burde utnytte salget, men kommer ikke på noe jeg vil kjøpe.
Haha jeg burde gå gjennom hans garderobe merker jeg . Vet han trenger bukser . Hmmm ta sett![]()
Planer for dagen?God morgen![]()
God bedringGod morgen![]()
Tusen takkGod bedring
Klær lagt sammen og hengt opp
Kengu barnet sover
Mannen revet i å ligger i senga
Hva spiller Dere?Flink på morgenen
Her har mann og baby lagt seg. Jeg og eldste spiller spill mens de andre går tur med hundene. Så skal vi ut til byen en tur
He heStoffgalskap altså. Nå venter jeg åå fem pakker fra forskjellige stoffbutikker [emoji85] og skal til tromsø over nyåret og bruke gavekortene mine på stoffbutikken der![]()