Skravletråd Desember

Jeg ELSKER å få gaver. Mamma hadde kjøpt to ekstra til meg. Jeg ble superglad (mohahaha)
Hahahhaa, samme her! Sambo har endelig skjønt hvor inderlig skuffa jeg blir når han forteller meg hva han har kjøpt, så i år hadde han pakka inn gavene i større esker og med vedkubber for ekstra vekt:D

Da har vi bikket midtnatt og det er tre minutter siden 00.02
Jeg har her ved min side en toåring

Tenk så mye styr i forkant, så er alt over på noen timer... Godt Det er ett år til neste gang!

Hun kan sove til endel bråk. Hun er vant til to åringen hjemme. Men når hun er overtrøtt er den høye snakkingen og dunking i stua med hva enn det var, dører som går opp og slamres igjen, og fire som snakker i munnen på hverandre mer enn normal støy hun sovner til. Lyd er greit, men svigermor snakker KONSTANT og har et lydnivå så det høres ut som det er nitti personer i et rom [emoji849]

Ja enkelte er dessverre sånn :(
Fikk du kost deg noe utover kvelden da?

Hahahhaa, samme her! Sambo har endelig skjønt hvor inderlig skuffa jeg blir når han forteller meg hva han har kjøpt, så i år hadde han pakka inn gavene i større esker og med vedkubber for ekstra vekt:D
Mens min mann i år hintet så mye at jeg hadde en sterk mistanke, som grunnet måten gavene ble delt ut ble bekreftet av en liten tidlig utlevert gave.

Mens min mann i år hintet så mye at jeg hadde en sterk mistanke, som grunnet måten gavene ble delt ut ble bekreftet av en liten tidlig utlevert gave.

Tenk så mye styr i forkant, så er alt over på noen timer... Godt Det er ett år til neste gang!
Det kan du si.

Jeg er litt på "neste år er hun et år eldre, det går nok bedre", og kombinerer med å tenke at det er julaften på en mandag så hele helga på å jobbe med en annen døgnrytme enn å stå opp før seks.

Den nybakte toåring er i badekaret. De store barna sover. De var nå egentlig ikke så sent i seng for eldstemann var supertøtt (sliten etter sykdom) og uttalte "vi må jo legge oss, klokka er over NI!!!" men jeg tenkte de skal få sove til de våknet likevel. "vekke bursdagsbarnet med sang og gaver" funker liksom ikke når bursdagsbarnet er våken før alle andre og tross alt bare to år og slett ikke forstår at da ligger vi og later som vi sover til de andre kommer.

Men å bade er jo gøy. Grundig vask av tærene sine er ekstra viktig. ;-)

Synes det er trist det er over og et år til neste gang
Men julen er jo heldigvis ikke over enda, det er mye god mat og folk å treffe og sosiale relasjoner og kaker og godteri igjen enda. I vårt tilfelle en del pakker også. Men det er nå så...

Back
Topp