Skravletråd Desember

Fytti. Vi gikk ut kl 1030. Og var hjemme igjen klokka 1930.

Starta dagen med å hentr waldorffsalaten jeg bestilte. Hjem med den.

Bort til mamma og hente gaver. Så lillesøster og hente gaver.
Så innom tante og onkel å levere gaver.
Så opp til storesøster og levere og hente gaver. Så innom farmor å besøke hu.

Så bort å fylle diesel. Opp til svigerbror og svigersøster og levere og hente. Innom svigerfar og levere. Så opp til svigermor og legge alt under treet. Siden vi skal dit i morgen.

Oppi alt sammen besøkte vi og satt alt fra 1 time til 2 timer hver plass helst. Ikke langt i fra.

Jeg er sliten. Lag bare nachos til kvelds nå da.

Snart kommer ei venninne innom så vi fåt bytte også :)
Og da håper jeg julefreden senker seg hos dere også:happy:

Julegrøten er inntatt (jeg vant grisen :D ) og gavene er lagt under treet. Sinnsykt mange gaver, men materialisten i meg merket seg at jeg ikke får så mange av dem. Stakkars meg... :hilarious:
Nå skal kjeksene avkjøles og så pakkes inn, og så har jeg et par pakker å lage. Gavekort, så det er enkelt.
Nå gleder jeg meg som en unge :D:D:D
Stresset er borte (eventuelt tatt ferie til vi kommer hjem igjen) og nå gleder jeg meg til tv, kirka, pinnekjøtt og gaver :D
Før julen ringes inn er det viktigst for meg å gi gaver, men når julaften kommer så nyter jeg å få gaver altså, jeg innrømmer det :D
Jeg ELSKER å få gaver. Mamma hadde kjøpt to ekstra til meg. Jeg ble superglad (mohahaha)

Føler meg litt teit u grunn men men
Var drømmen til pappa i mange år å feire på hytta, det rakk han aldri men vi bestemte oss for det i år å så ble det sånn
Skal absolutt ikke føle deg teit!

Fått lagt pakkene til barna under juletreet og hengt opp julestrømpene så gleder meg til å se ansiktsuttrykkene deres i morgentidlig :happy:
Her er julestrømpene hengt opp :) elsker julen!

God natt :) julaften når vi våkner igjen:) juhu!!

Jeg har på en måte aldri vært så sent ute med julen. Jeg var ikke ferdig å pynte når jeg la meg. La meg fordi lillemor våkna og våkna så da ble det sånn. Mannen og svigermor setter utover noe og jeg gjør ferdig resten i morgen. Vi skal ingen plass. Karantene til julen ringes inn aå vi bare blir her. Jeg skal bake kake til lillesøster son bursdag. Koke gele. Spille UNO med ungene. Se på tv. Ta en god dusj. Og lakke neglene.

God morgen, det er jul!

Det blir gøy :)
Ingen tegn til fødsel?
Neii:meh: Nå har jeg innstilt meg på å feire julaften med ungene , mannen og svigers og så settes jeg i gang i morgen :happy: En gang måtte det bli igangsetting, så får teste det ut når det blir som det blir :)

Back
Topp