Mangler enda en gave jeg ^^
Og så skal en lages i kveld. En pust i bakken før det smeller igjen.
Hva lager du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mangler enda en gave jeg ^^
Og så skal en lages i kveld. En pust i bakken før det smeller igjen.
Nei. Han står på som bare det. Men når han sier han ikke er i form, da er han virkelig ikke det, for han er ikke den som sier for mye om det.
Men magen har stabilisert seg. I toppslag er han ikke. Men ikke noe som medfører karantene. Så første juledag blir her bursdag.
Tenk dere at dere er på juleferie 60 km hjemmefra.
Brått kommer dere på at dere har glemt den største gaven til minste på 2,5 år.
Har på den ene siden lyst til å hente den, på den andre siden, er det verdt stresset, tror ikke han vil merke om en gave mangler..
Ja, her også. Kvelds på gang nå![]()
Ja, frisør som tok 3 1/2 time.... Så julegrøt hos ett vennepar... Så ut å ordne siste rest. Nå lager gubben hjortegryte![]()
God bedring. Håper litt søvn gjør underverker [emoji169]Prøvde å skrelle poteter i stad, men endte på sofaen. Halsen er helt rå, nesa er tett, hodet verker og kroppen er helt i ulage. Det slår aldri feil med sykdom til jul
Hadde pyntet å sånnJa vi hadde flaks, sambo fikk heldigvis avspasere så vi reiste kl 6 om morgenen. Har dere fått ordnet til hjemme så det blirlitt jul likevel?
Vi får det altså men det blir en god del stress å det passet dårlig
Fått lagt pakkene til barna under juletreet og hengt opp julestrømpene så gleder meg til å se ansiktsuttrykkene deres i morgentidlig![]()
Såpassmen godt dere fikk det verste unna
jeg fikk mast gubben til å ta badet. Det ble så strigla at jeg har ikke sett det så ryddig før
Hva lager du?
Fytti. Vi gikk ut kl 1030. Og var hjemme igjen klokka 1930.
Starta dagen med å hentr waldorffsalaten jeg bestilte. Hjem med den.
Bort til mamma og hente gaver. Så lillesøster og hente gaver.
Så innom tante og onkel å levere gaver.
Så opp til storesøster og levere og hente gaver. Så innom farmor å besøke hu.
Så bort å fylle diesel. Opp til svigerbror og svigersøster og levere og hente. Innom svigerfar og levere. Så opp til svigermor og legge alt under treet. Siden vi skal dit i morgen.
Oppi alt sammen besøkte vi og satt alt fra 1 time til 2 timer hver plass helst. Ikke langt i fra.
Jeg er sliten. Lag bare nachos til kvelds nå da.
Snart kommer ei venninne innom så vi fåt bytte også![]()
Ja. Får jo se alle og gode klemmer [emoji7] Koselig med juletid. Godt å få alt unna da [emoji14]Slitsomt, men skikkelig gøy også![]()
Ja. Får jo se alle og gode klemmer [emoji7] Koselig med juletid. Godt å få alt unna da [emoji14]

TakkGod bedring. Håper litt søvn gjør underverker [emoji169]
Sendte pappa på butikken etter paracet og nesespray mens sambo lagde middag. Krysser fingrene for en bedre dag i morra!