Da håper jeg dere får ei fin feiring i morra, selv om det ikke ble som planlagt!Hadde pyntet å sånn
Nå er det ryddet også
Mangler å vaske gulv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da håper jeg dere får ei fin feiring i morra, selv om det ikke ble som planlagt!Hadde pyntet å sånn
Nå er det ryddet også
Mangler å vaske gulv
Og da håper jeg julefreden senker seg hos dere ogsåFytti. Vi gikk ut kl 1030. Og var hjemme igjen klokka 1930.
Starta dagen med å hentr waldorffsalaten jeg bestilte. Hjem med den.
Bort til mamma og hente gaver. Så lillesøster og hente gaver.
Så innom tante og onkel å levere gaver.
Så opp til storesøster og levere og hente gaver. Så innom farmor å besøke hu.
Så bort å fylle diesel. Opp til svigerbror og svigersøster og levere og hente. Innom svigerfar og levere. Så opp til svigermor og legge alt under treet. Siden vi skal dit i morgen.
Oppi alt sammen besøkte vi og satt alt fra 1 time til 2 timer hver plass helst. Ikke langt i fra.
Jeg er sliten. Lag bare nachos til kvelds nå da.
Snart kommer ei venninne innom så vi fåt bytte også![]()

Jeg ELSKER å få gaver. Mamma hadde kjøpt to ekstra til meg. Jeg ble superglad (mohahaha)Julegrøten er inntatt (jeg vant grisen) og gavene er lagt under treet. Sinnsykt mange gaver, men materialisten i meg merket seg at jeg ikke får så mange av dem. Stakkars meg...
Nå skal kjeksene avkjøles og så pakkes inn, og så har jeg et par pakker å lage. Gavekort, så det er enkelt.
Nå gleder jeg meg som en unge
Stresset er borte (eventuelt tatt ferie til vi kommer hjem igjen) og nå gleder jeg meg til tv, kirka, pinnekjøtt og gaver
Før julen ringes inn er det viktigst for meg å gi gaver, men når julaften kommer så nyter jeg å få gaver altså, jeg innrømmer det![]()
Det gjør vi nokDa håper jeg dere får ei fin feiring i morra, selv om det ikke ble som planlagt!
Det er deTakkDe er jo veldig fine også
![]()
Skal absolutt ikke føle deg teit!Føler meg litt teit u grunn men men
Var drømmen til pappa i mange år å feire på hytta, det rakk han aldri men vi bestemte oss for det i år å så ble det sånn
Jada, godt med alt som er gjortHektisk men koselig da[emoji28]
Her er julestrømpene hengt oppFått lagt pakkene til barna under juletreet og hengt opp julestrømpene så gleder meg til å se ansiktsuttrykkene deres i morgentidlig![]()
Jeg ELSKER å få gaver. Mamma hadde kjøpt to ekstra til meg. Jeg ble superglad (mohahaha)
Det gjør den nokOg da håper jeg julefreden senker seg hos dere også![]()
God nattGod nattjulaften når vi våkner igjen
juhu!!
Og ene var større enn ungas. Ja. Jeg er slik jeg også [emoji23][emoji23]Hurra![]()
Og ene var større enn ungas. Ja. Jeg er slik jeg også [emoji23][emoji23]
Haha ja [emoji14] Elsker julegaver. Om det så er å gi eller å få. Prøve sove nå da. Er sliten etter to netters crappy søvn. Så nå håper jeg jeg slukner.Herlig når barnet i en våkner![]()
Jeg og, magisk stemning i grunnHer er julestrømpene hengt oppelsker julen!

NeiiDet blir gøy
Ingen tegn til fødsel?
Nå har jeg innstilt meg på å feire julaften med ungene , mannen og svigers og så settes jeg i gang i morgen
En gang måtte det bli igangsetting, så får teste det ut når det blir som det blir