Skravletråd Desember

Håper det. At det ikke går fra unge til unge. Tror ikke hun her er ferdig. Finner inne roen i senga. Ber meg blåse på magen. Aua i magen betyr vel fort at det kommer mer. Begynner å kjennes varm ut også

Huff :(
Måtte det gå over fort!

Vet ikke om jeg har så godt forhold til søsteren min at jeg kan spørre henne. Men jeg får se om jeg kan finne ut av det. Skal sjekke ut om Sara forstår det, men problemet er at det er et helt dokument og når jeg blir helt ull I hodet av å tenke på det så vet jeg ikke om jeg finner de riktige delene som bør kopieres og sendes over. Jeg kan ta kontakt med Nav, men min erfaring er at de kun vet hva de snakker om 50% av gangene. Hadde vært kjekt å finne ut av dette før jul.
Nei, en skal være glad den som får beholde helsa!

Ikke lett å få oversikt i virvaret til NAV[emoji13] håper Sara kan hjelpe!

2 ryper julegodt er unnagjort. Jeg har laget marsipan, men må rulle ut kuler og dekke med sjokolade. Så har jeg et par andre ting som må lages. Men ellers er det bare å skifte på sengene, og generelt opprydding, som er igjen. Og så sette opp julepynten da, men det er ingen plikt. Bare gøy! Og så skal vi kjøpe inn noe smått til besteforeldrene fra ungene. Og jeg føler meg ikke ferdig med mannen.

Da er du jo i rute med mange dager igjen![emoji1]

Men dere får lov til slutt?

Nja delvis [emoji85] når hun sover er det lettere å klippe det jeg MÅ klippe [emoji85]

Edit: frister med iPad eller rosiner om det trengs, kommer an på humøret [emoji85]

God morgen.

På plass på jobb med litt høye skuldre.

Da er det jo fint at vi skal ha lang julelunsj og kurs en times tid i dag....
Og selvsagt skal jeg trolig hente unger og uansett på juletrefest på skolen som er avslutning felles for 1-4 klasse.

Høres ut som en koselig og julete dag[emoji1]

Skulle ha laget seigmenn I dag, men hadde ikke nok gelatin. Skal ha 50 plater :eek:
Stygt redd for at seigmenn utgår :(
50 plater? Hvor mye seigmenn skal du lage???

Jeg lager det av en kombinasjon av gele og gelatinpulver. Og hadde nesten glemt at det skulle jeg lage ja...

Back
Topp