Jepp. Imponert.Så langt han har kommet![emoji1][emoji122]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp. Imponert.Så langt han har kommet![emoji1][emoji122]
Håper det. At det ikke går fra unge til unge. Tror ikke hun her er ferdig. Finner inne roen i senga. Ber meg blåse på magen. Aua i magen betyr vel fort at det kommer mer. Begynner å kjennes varm ut også
Liker du Bounty? For det holder jeg på å lage nå....
Vet ikke om jeg har så godt forhold til søsteren min at jeg kan spørre henne. Men jeg får se om jeg kan finne ut av det. Skal sjekke ut om Sara forstår det, men problemet er at det er et helt dokument og når jeg blir helt ull I hodet av å tenke på det så vet jeg ikke om jeg finner de riktige delene som bør kopieres og sendes over. Jeg kan ta kontakt med Nav, men min erfaring er at de kun vet hva de snakker om 50% av gangene. Hadde vært kjekt å finne ut av dette før jul.
Nei, en skal være glad den som får beholde helsa!
Får håpe hun venter med å krabbe til etter jul da, har ikke plass til grinda med juletre stående på stua ^^
Mmm...jaaaa!![emoji1]
Hvordan lager du det??
Ikke lett å få oversikt i virvaret til NAV[emoji13] håper Sara kan hjelpe!
2 ryper julegodt er unnagjort. Jeg har laget marsipan, men må rulle ut kuler og dekke med sjokolade. Så har jeg et par andre ting som må lages. Men ellers er det bare å skifte på sengene, og generelt opprydding, som er igjen. Og så sette opp julepynten da, men det er ingen plikt. Bare gøy! Og så skal vi kjøpe inn noe smått til besteforeldrene fra ungene. Og jeg føler meg ikke ferdig med mannen.
God morgen
Hehe, satser på at hun drøyer den litt[emoji23]
Men dere får lov til slutt?
God morgen.
På plass på jobb med litt høye skuldre.
Da er det jo fint at vi skal ha lang julelunsj og kurs en times tid i dag....
Og selvsagt skal jeg trolig hente unger og uansett på juletrefest på skolen som er avslutning felles for 1-4 klasse.
Da er du jo i rute med mange dager igjen![emoji1]
Så koselig da[emoji7]
Det har jeg ikke planer om å vurdere å gjøre engang...Flink du er da[emoji2]
Jeg har fått vasket vinduer innvendig idag[emoji1]
Nå har bittelitt snø
Hjelp!!!
Hodet mitt har tatt juleferie
50 plater? Hvor mye seigmenn skal du lage???Skulle ha laget seigmenn I dag, men hadde ikke nok gelatin. Skal ha 50 plater
Stygt redd for at seigmenn utgår![]()
Min familie, ja. Mamma, pappa, storebror med kone og 2 barn. Og så meg, mannen og baby. Lillebror jobber og lillesøster feirer hos sine svigers.
Ikke kommet noe mer, nesten to timer siden siste nå. Urolig men trøtt og sover nå. Jeg ligger her med henne og passer påHuff
Måtte det gå over fort!