Skravletråd Desember

Annen behandling da?[emoji4] kiropraktor?

Går til fysio. Men han sier selv jeg trolig ikke får rett behandling for mitt tilfelle er litt for «spesielt». Men i påvente av trolig årevis med venteliste for rett behandler må jeg bare prøve å gå til han å se. Kirpraktornvil gjøre meg verre da jeg ikke tåler å motta trykk under behandling eller slikt. Utvikla hypersentitivitet i ryggmargen som de sier :p

Ingen venninner eller søsken som kan hjelpe?![emoji20]

Vet ikke om jeg har så godt forhold til søsteren min at jeg kan spørre henne. Men jeg får se om jeg kan finne ut av det. Skal sjekke ut om Sara forstår det, men problemet er at det er et helt dokument og når jeg blir helt ull I hodet av å tenke på det så vet jeg ikke om jeg finner de riktige delene som bør kopieres og sendes over. Jeg kan ta kontakt med Nav, men min erfaring er at de kun vet hva de snakker om 50% av gangene. Hadde vært kjekt å finne ut av dette før jul.
Nei, en skal være glad den som får beholde helsa!

Lurer på hvor lenge det er siden jeg ryddet denne hyllen på badet sist jeg.

Greia med badet vårt er at der er ikke skap. Ingen skap under vasken, ved speilet eller andre steder ingen innredning rett og slett. To hyllet på veggen som vi har bokser med ting i og en hylle som står på gulvet med fem hyller. Under speilet en glasshylle.

Mao. Absolutt alt åpent og ingenting skjult.

Hylla under speilet tar jeg nå hver gang jeg vasker badet. Den gror igjen på to dager likevel, vi har ingen steder å gjøre av ting så mye setter jeg ser når jeg har vasket også. Hvor ellers liksom. Deodorant, tannkrem linser. En plass må slikt være.

Men hylla i hjørnet tar jeg nå. Der er mye rart, gitt (tørr ikke tenke på alt i boksene i hyllene på veggen. De blir ikke tatt til jul...)

Men... Godt å få litt orden der da. Det er det jo.

Men trøtt no.

2 ryper julegodt er unnagjort. Jeg har laget marsipan, men må rulle ut kuler og dekke med sjokolade. Så har jeg et par andre ting som må lages. Men ellers er det bare å skifte på sengene, og generelt opprydding, som er igjen. Og så sette opp julepynten da, men det er ingen plikt. Bare gøy! Og så skal vi kjøpe inn noe smått til besteforeldrene fra ungene. Og jeg føler meg ikke ferdig med mannen.

Back
Topp