Skravletråd Desember

DenFølelsen

Tenk deg at du har vasket ned kjøkkenet, og middagen står i ovnen.
Du er tørst og henter en cola ute.
Legger merke til at den er *litt* vel kald, men regner med å få litt brus ut an den.
Du begynner å åpne den veldig, veldig forsiktig, den begynner å sprute til alle kanter.
Holder den over et glass for å ikke søle mens jeg flytter flasken over i vasken.
Prøver å lukke korken, men det går ikke.
Tenker at jeg kanskje da heller skal åpne mer for å slippe ut trykket.
BANG!!!!!!
En sirkel på 1,5 m med cola i taket.
Cola ut over hele kjøkkenbenken, på skapdørene og inne (hvordan nå det enn gikk til), opp etter døren, overalt.
Takk og lov at det var zero ikke sukker cola

Og hvor korken er, det vet jeg ikke

Jeg hadde dødd!![emoji13][emoji23]

Og der fikk jeg svar[emoji4]
God bedring til henne!
Ja. Der fikk du svar. Håper det går greit med henne

Jeg skal ikke være bekymra sier pappa. Hun er ikke sånn syk. Bare syk. Godt det. Men håper det går over snart. Snart jul.

Fikk laget konfekt I dag. Aner ikke om den ble noe særlig, for den inneholder diverse nøtter osv. Liker ikke sånt jeg. Sjokoladen i seg selv var veldig god da :Da
Mandlene er skoldet og, så da blir det å lage marsipan I helgen. Jeg hadde tenkt å blande i appelsinskall, men så får jeg ikke hjelp av mamma likevel så da dropper jeg det. Er bare ekstra arbeid. Får vurdere om jeg skal ha i mandelessens eller noe. Det kan bli litt kjedelig med vanlig marsipan, selv om den er dekket med sjokolade. Lurer på om jeg skal prøve meg på forskjellige sjokolader i år. Hvit sjokolade og mørk sjokolade i tillegg til den vanlige.

Tar du imot besøk?![emoji12]

Hvorfor kan han ikke snippe seg?

Han går på biologisk behandling for veldig alvorlig psoriasis og leddgiftpsoriasis. Han må vente noen år før behandlingen gir såpass god effekt at han tåler noen mnd uten. Om han blir forkjøla eller syk får han ikke lov å bruke sprøytene, så minst mulig avbrekk ellers kommer alt tilbake og blir ille plaget :/

Han går på biologisk behandling for veldig alvorlig psoriasis og leddgiftpsoriasis. Han må vente noen år før behandlingen gir såpass god effekt at han tåler noen mnd uten. Om han blir forkjøla eller syk får han ikke lov å bruke sprøytene, så minst mulig avbrekk ellers kommer alt tilbake og blir ille plaget :/

Høres ille ut :(
Men må han ga avbrekk fra medisinene når han blir snippet altså? Trodde det bare var å snippen og så var det over jeg.

Jeg vet ikke helt hva det er, men vet det er en del menn som kvier seg for å gjøre det siden de føler det går ut over manndommen sin....
Har venninner med menn som tenker slik

Det er pga sprøyter mot psoriasisen. Han kan ikke ta de flere mnd da og det er uheldig nå som han nettopp har starta på de. Må vente til kroppen tåler å være litt uten de.

Mamma er faktisk ferdig å bake også, så jeg har fått låne krumkakejernet

vi får ta iet tak i helga så kommer vi vel i mål vi også. Faktisk er det jo bare en uke igjen. Så på tide å både hande inn en del mat og bake en del kaker og vaske en del hus

Får du noen dager til bare avslapning og tid å roe ned før julaften settet inn?:p

Høres ille ut :(
Men må han ga avbrekk fra medisinene når han blir snippet altså? Trodde det bare var å snippen og så var det over jeg.

Ja han må visst det. De er så strenge at selv ved den uskyldig forkjølese eller annen medikamentbruk må han kutte. De bruker jo lokalbedøvelse og det er vel kanskje den som gjør at han ikke får ta sprøytene regner jeg med [emoji848]

Se om kroppen vil sove litt. Den er på vei mot en smell kjenner jeg :( for mye aktivitet og for lite søvn og hvile. Ryggsmertene spredt seg opp i nakken og ut mot armene. Ned i beina og dirrer. Pulserende støt av smerte. Selv ikke smertestillende hadde effekt idag :( lukter dårlig natt men håper virkelig eldste sover rolig så jeg iallefall får sjansen til å sove :/ satt i sofaen og slappa av. Men ble så ille at jeg klarte ikke konsentrere meg om enkel tv underholdning. Ordene og lydene på tven ble bare surr og skurr til slutt :(

Ja han må visst det. De er så strenge at selv ved den uskyldig forkjølese eller annen medikamentbruk må han kutte. De bruker jo lokalbedøvelse og det er vel kanskje den som gjør at han ikke får ta sprøytene regner jeg med [emoji848]

Spørs det ja. Har du vurdert å sterilisere deg selv da? Bare nysgjerrig :)

Back
Topp