Blir helg hos svigermor med familiebesøk, og tur i slalåmbakkenBlir en lang helgdpo land er gørr. Jeg var testetøs i tillegg og begynte å teste rundt 8 dpo allerede
Men planer for helga da så du kan distrahere deg?)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir helg hos svigermor med familiebesøk, og tur i slalåmbakkenBlir en lang helgdpo land er gørr. Jeg var testetøs i tillegg og begynte å teste rundt 8 dpo allerede
Men planer for helga da så du kan distrahere deg?)
Svigermor turHold oss oppdatert! Det er jo så spennendehva skal dere i heøgen? Hyttetur, kjærestetur, bytur?
Fy f. Var på ett senter og det var spinnglatt utførbi. Livsfarligt.
Værre var det hjemma hos oss. Eg såg ikke det var så glatt så eg tog en runddans med gutten på 20 mnd i armen. Der landa eg på h.side h.hofte og h.armbåge![]()
Bruker pasta skrur som 2 bein og 2 armar![]()
Hehe, det må også til innimellom!Svigermor tur![]()

Åhh elsker strikk, bilde ?Henta akkurat posten, og der lå ei spennende myk pakke fra grandtanta mi. Oppi lå et langt, håndskrevet julekort og en helt NYDELIG strikkadress til lillesnupp. Jeg ble helt rørt![]()
Jeg vet, meldt 5 grader og regnLenge julefølelsen varte
Og i morgen er det Lucia feiring ute i barnehagen, gøy å se på det i regnet
![]()
Æsjda. Blir vel litt vanskelige kjøreforhold om dere har noe snø og is fra før?
Her lukter det kalkun
Jeg steker alltid kalkunen før jul og fryser ned i biter, så sparer jeg tid i jula. Troooor vi tjuvstarter jula og tar litt kalkun til middag i dag gitt![]()
Åhh. Stakkar. God bedringStakkar prinsessa miørebetennelse , øyebetennelse og kraftig forkjølet . Hadde 39 i temp hos legen . Nå har hun fått i seg en smoothie her. Håper ikke den hostes opp
Så herlig!Henta akkurat posten, og der lå ei spennende myk pakke fra grandtanta mi. Oppi lå et langt, håndskrevet julekort og en helt NYDELIG strikkadress til lillesnupp. Jeg ble helt rørt![]()
Du har fått gjort masse altså?Ferdig med 3. etasje og et av badene.
Nå må jeg pakke inn et par pakker jeg må sende og så foreldrecafe på SFO