Skravletråd Desember

Blir en lang helg :p dpo land er gørr. Jeg var testetøs i tillegg og begynte å teste rundt 8 dpo allerede :p
Men planer for helga da så du kan distrahere deg?)
Blir helg hos svigermor med familiebesøk, og tur i slalåmbakken :)

Stakkar prinsessa mi :( ørebetennelse , øyebetennelse og kraftig forkjølet . Hadde 39 i temp hos legen . Nå har hun fått i seg en smoothie her. Håper ikke den hostes opp

Fy f. Var på ett senter og det var spinnglatt utførbi. Livsfarligt.
Værre var det hjemma hos oss. Eg såg ikke det var så glatt så eg tog en runddans med gutten på 20 mnd i armen. Der landa eg på h.side h.hofte og h.armbåge :(

Ånei :(
Bare forslått håper jeg.

Lillejenta er forholdsvis sutrete for tiden. Og vil helst ikke sove på dagtid. Prøvde oss på en tur i dag, måtte gi opp for hun likte ikke å ligge i dag. Gøy med baby :hilarious:

Ferdig med 3. etasje og et av badene.
Nå må jeg pakke inn et par pakker jeg må sende og så foreldrecafe på SFO

Henta akkurat posten, og der lå ei spennende myk pakke fra grandtanta mi. Oppi lå et langt, håndskrevet julekort og en helt NYDELIG strikkadress til lillesnupp. Jeg ble helt rørt:Heartred

Her går det i pupp mest . Godt vi ikke har gitt oss med ammingen til stunder som nå gitt

Stakkar prinsessa mi :( ørebetennelse , øyebetennelse og kraftig forkjølet . Hadde 39 i temp hos legen . Nå har hun fått i seg en smoothie her. Håper ikke den hostes opp
Åhh. Stakkar. God bedring

Henta akkurat posten, og der lå ei spennende myk pakke fra grandtanta mi. Oppi lå et langt, håndskrevet julekort og en helt NYDELIG strikkadress til lillesnupp. Jeg ble helt rørt:Heartred
Så herlig!

Hjemme. Middag spist, misforståelse ang bestilt bilde fra fotografen løst, lillemor våknet etter en liten time på sofaen. Far og barn dradd på kino, skal møte min far der, egentlig mine foreldre som tar dem med men mamma er jo syk

Back
Topp