Så greit å få gjort unna mens barna er borte[emoji4]Rydde og vaske huset
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så greit å få gjort unna mens barna er borte[emoji4]Rydde og vaske huset
Fullpakket dag i dag og?God middag
Jul blir det jo.Lykke til![]()
I grunn jaFullpakket dag i dag og?
Vel. Mamma har ikke lungebetennelse.
På tross av vaksine har hun derimot influensa.
Litt som sjefen min det, han tok også vaksinen og ble syk.Vel. Mamma har ikke lungebetennelse.
På tross av vaksine har hun derimot influensa.
Mamma har jo to eller tre av risiko-årsakene til å ta vaksinen. Men var uheldig og fikk den likevel. Sånt kan jo skjeLitt som sjefen min det, han tok også vaksinen og ble syk.
Masse god bedring til henne
DenFølelsen
Tenk deg at du har vasket ned kjøkkenet, og middagen står i ovnen.
Du er tørst og henter en cola ute.
Legger merke til at den er *litt* vel kald, men regner med å få litt brus ut an den.
Du begynner å åpne den veldig, veldig forsiktig, den begynner å sprute til alle kanter.
Holder den over et glass for å ikke søle mens jeg flytter flasken over i vasken.
Prøver å lukke korken, men det går ikke.
Tenker at jeg kanskje da heller skal åpne mer for å slippe ut trykket.
BANG!!!!!!
En sirkel på 1,5 m med cola i taket.
Cola ut over hele kjøkkenbenken, på skapdørene og inne (hvordan nå det enn gikk til), opp etter døren, overalt.
Takk og lov at det var zero ikke sukker cola
Og hvor korken er, det vet jeg ikke
Eller som mannen sa, man sier jo at cola kan brukes til å rengjøre med, da blir det vel ekstra rent.Ohh....
Så koseligVenter på besøk av min mor om ikke så lengeOg ute snør det plutselig igjen ...

Bare i dag? Jeg har alltid problemer med å komme i gangHar store problemer med å komme i gang med dette husarbeidet i dag![]()
Var kosligSå koselig![]()

Joa, men jeg må få huset klart til bursdagBare i dag? Jeg har alltid problemer med å komme i gang![]()
Hvordan går det i heimen?Spent på natten gitt
Hva gjør og sier de?Jeg er så drittlei jobben min og de som jobber der... at folk kan være så stygg! *dagens utblåsning*