Skravletråd Desember

Halvannen time ekstremt dårlig søvn fra to til halv fire inatt. Hva skjer :( blir tullerusk av søvnproblemene og smertene i kroppen. Søvnen før psykologtimene dagen etter pleier aldri være særlig god for blir liggende å tenke. Men inatt var det ekstremt. Legen lovde å fornye reseptene mine igår før hen går på juleferie men det skjedde jo ikke :(

Kaldt og friskt ute , med litt snø idag :smug:

Halvannen time ekstremt dårlig søvn fra to til halv fire inatt. Hva skjer :( blir tullerusk av søvnproblemene og smertene i kroppen. Søvnen før psykologtimene dagen etter pleier aldri være særlig god for blir liggende å tenke. Men inatt var det ekstremt. Legen lovde å fornye reseptene mine igår før hen går på juleferie men det skjedde jo ikke :(

Slitsomt :(
Kan du prøve å meditere for å roe ned hodet?

Slitsomt :(
Kan du prøve å meditere for å roe ned hodet?

Må man ikke klare å finne avslapning i kropp og for å klare å meditere?:p har så indre uro og skal gjøre fire ting på en gang, så jobber med å lære meg å slappe av. Rett og slett og kun gjøre en ting av gangen. Har til nå bare klart å ligge ti minutter på sofaen og se på serie før jeg ble gærn :p

Må man ikke klare å finne avslapning i kropp og for å klare å meditere?:p har så indre uro og skal gjøre fire ting på en gang, så jobber med å lære meg å slappe av. Rett og slett og kun gjøre en ting av gangen. Har til nå bare klart å ligge ti minutter på sofaen og se på serie før jeg ble gærn :p

Må jo læres. Men du kan jo prøve mindfulness, å være til stede i øyeblikket. Men vanskelig er det!

Regn en dag og så blir det jaggu meg kaldt igjen...
Det er jo verre en noen ting! Holkeføre er skikkelig dritt:arghh: vi fikk 2 cm snø i går, så da er vi oppe i ca 7 cm. Får håpe det kommer litt mer så det går an å bruke snøen til noe.

Må jo læres. Men du kan jo prøve mindfulness, å være til stede i øyeblikket. Men vanskelig er det!

Høres vanskelig ut ja. Vet jeg skal begynne med medisinsk yoga i februar. Håper det kan lære meg noe avspenning og få kontakt med kroppen igjen :)

Å det er litt kjipt.. om det et noe trøst så var det ikke så spennende kamp i går, vi hadde trygg ledelse hele veien.

Aah. Men håper kvartfinalen blir mer spennende da. Er det noen norgeskamp ikveld?

Overtrøtt unge på farta gjorde at dagens planer ble avlyst. Måtte bare komme oss i bilen og få henne til å sove. Endt med å kjørt i en time totalt og langt forbi hjemme bare for holde henne i søvn. Dårlig natt gir dårlig dag

Back
Topp