Ser bra utOh yeah
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser bra utOh yeah
Hvordan i alle dager skal jeg komme i mål til jul???
I morgen kveld og onsdag er det juleavslutning i klassene til de eldste
Torsdag og fredag har jeg tatt meg fri for å gjøre i stand til bursdagen til frøkna
Lørdag er det bursdagsfeiring
Søndag, muligens jeg får bakt litt, men føler på meg at det er noe jeg har glemt
Mandag kveld får jeg muligens litt tid
Tirsdag halv dag hjemmekontor, juleavslutning barnehagen og middag hos min kusine
Onsdag kveld handling
Torsdag og fredag tatt med fri, lage pålegg og pynte til jul
Og så er det lillejuleaften og vi drar til mamma
Må pakke inn en del pakker, lage 5 typer småkaker inkludert pepperkakehus som skal pyntes av ungene og 2 typer pålegg
Det håper jeg også! Det er så koselig med snø til jul.Håper snøen ligger litt...
Var det, men så greit å slippe dra på sykehuset flere ganger[emoji28]Hørtes hektisk ut ja
Ja! Men meldt mildvær på onsdagDet håper jeg også! Det er så koselig med snø til jul.
Neo æsj da! Her meldes det kaldt i lange tider, men om det stemmer er jo en annen sak.Ja! Men meldt mildvær på onsdag![]()
Kanskje det er noe med barn nr 2?
Kanelsnurrer i ovnen , så er det lussekatter sin tur
De ble det. Så håper vi første natta ga mersmak da [emoji14]
Hvordan i alle dager skal jeg komme i mål til jul???
I morgen kveld og onsdag er det juleavslutning i klassene til de eldste
Torsdag og fredag har jeg tatt meg fri for å gjøre i stand til bursdagen til frøkna
Lørdag er det bursdagsfeiring
Søndag, muligens jeg får bakt litt, men føler på meg at det er noe jeg har glemt
Mandag kveld får jeg muligens litt tid
Tirsdag halv dag hjemmekontor, juleavslutning barnehagen og middag hos min kusine
Onsdag kveld handling
Torsdag og fredag tatt med fri, lage pålegg og pynte til jul
Og så er det lillejuleaften og vi drar til mamma
Må pakke inn en del pakker, lage 5 typer småkaker inkludert pepperkakehus som skal pyntes av ungene og 2 typer pålegg
God morgenGod morgen[emoji4]
Planer for dagen?God morgen![]()
Planer for dagen?God morgen
Det skjønner jrgVar det, men så greit å slippe dra på sykehuset flere ganger[emoji28]
Var det ogspHøres godt ut![]()