Det bakte vi på jobb forrige uke men sksl bake i morgen ogsåSå deiligbakt lussekatter på jobb i dag
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det bakte vi på jobb forrige uke men sksl bake i morgen ogsåSå deiligbakt lussekatter på jobb i dag
![]()
Må være det i dagMmm[emoji39] effektiv du er da[emoji4]
Hørtes hektisk ut jaGod kveld[emoji4]
Hektisk dag, jordmor, UL, Dia.sykepler og fått handlet kjole til nissefest, kjole til juleaften og nye gardiner[emoji28] nå var det godt å bikke seg bakover i stolen og se håndball.
Har dere hatt en fin dag?
Hatt en fin dag?God kveld ja
AhaDet bakte vi på jobb forrige uke men sksl bake i morgen også
Ja, har i grunnen detHatt en fin dag?
.Må du Lage så mye kaker eller vil du?Hvordan i alle dager skal jeg komme i mål til jul???
I morgen kveld og onsdag er det juleavslutning i klassene til de eldste
Torsdag og fredag har jeg tatt meg fri for å gjøre i stand til bursdagen til frøkna
Lørdag er det bursdagsfeiring
Søndag, muligens jeg får bakt litt, men føler på meg at det er noe jeg har glemt
Mandag kveld får jeg muligens litt tid
Tirsdag halv dag hjemmekontor, juleavslutning barnehagen og middag hos min kusine
Onsdag kveld handling
Torsdag og fredag tatt med fri, lage pålegg og pynte til jul
Og så er det lillejuleaften og vi drar til mamma
Må pakke inn en del pakker, lage 5 typer småkaker inkludert pepperkakehus som skal pyntes av ungene og 2 typer pålegg
Ja ikke vi sol lagde deigen sist og de ble ikke gode dessverreAhamed samme gruppe eller?
Det er klartJa, har i grunnen detsnø gjør jo sitt til at ungene koser seg ekstra mye!
Vi prøver også på det, men det er vanskelig når vi bare er to voksne + en baby og sambo ofte må jobbe overtid. Gidder ikke lage mat kun til meg selv, så det ender dessverre ofte med at vi kun planlegger 2-3 middager fram.Godt det også . Må lage meny etterpå for resten av uken . Greit å ha en plan syns jeg
Må ikke sånn egentlig, men det er jo jul.......Må du Lage så mye kaker eller vil du?
Bra dere prøvesmakte daJa ikke vi sol lagde deigen sist og de ble ikke gode dessverre
Håper snøen ligger litt...Det er klart
SkjønnerMå ikke sånn egentlig, men det er jo jul......
Vil så veldig gjerne ha det i hus....
He he så det på de før vi smakteBra dere prøvesmakte da![]()
Er egentlig 3 type kaker, og 2 konfekt....Skjønner
Her baker vi fint lite
Blir mer spennende enn jeg håpteHåper de vinner
Oh yeahHeia Norge