God morgenalle sammen
Morn morn. Jobb idag og?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenalle sammen
Heia Norge! Flere som ser håndball?
Hjemme med sykt barn. Ta det litt som det kommer . Akkurat nå leker vi butikk med dagens kalendergavePlaner for dagen?
Halvannen time ekstremt dårlig søvn fra to til halv fire inatt. Hva skjerblir tullerusk av søvnproblemene og smertene i kroppen. Søvnen før psykologtimene dagen etter pleier aldri være særlig god for blir liggende å tenke. Men inatt var det ekstremt. Legen lovde å fornye reseptene mine igår før hen går på juleferie men det skjedde jo ikke
![]()
Kaldt og friskt ute , med litt snø idag![]()
Slitsomt
Kan du prøve å meditere for å roe ned hodet?
Må man ikke klare å finne avslapning i kropp og for å klare å meditere?har så indre uro og skal gjøre fire ting på en gang, så jobber med å lære meg å slappe av. Rett og slett og kun gjøre en ting av gangen. Har til nå bare klart å ligge ti minutter på sofaen og se på serie før jeg ble gærn
![]()
Regn en dag og så blir det jaggu meg kaldt igjen...Neo æsj da! Her meldes det kaldt i lange tider, men om det stemmer er jo en annen sak.
Å det er litt kjipt.. om det et noe trøst så var det ikke så spennende kamp i går, vi hadde trygg ledelse hele veien.Nei glemte av hele kampen![]()
Det er jo verre en noen ting! Holkeføre er skikkelig drittRegn en dag og så blir det jaggu meg kaldt igjen...
vi fikk 2 cm snø i går, så da er vi oppe i ca 7 cm. Får håpe det kommer litt mer så det går an å bruke snøen til noe.Må jo læres. Men du kan jo prøve mindfulness, å være til stede i øyeblikket. Men vanskelig er det!
Å det er litt kjipt.. om det et noe trøst så var det ikke så spennende kamp i går, vi hadde trygg ledelse hele veien.
Forhåpentligvis! Jeg har ikke sjekka tv programmet i dag, så jeg aner ikke om Norge spiller i dag.Aah. Men håper kvartfinalen blir mer spennende da. Er det noen norgeskamp ikveld?