Nesten, men likevel en del igjen her. Men går seg vel til. Enda litt tid igjen så det skal gå detSå deilig[emoji1] det er jeg også nesten[emoji28]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nesten, men likevel en del igjen her. Men går seg vel til. Enda litt tid igjen så det skal gå detSå deilig[emoji1] det er jeg også nesten[emoji28]
God morgen.
Søndag er min sove-lenge-dag men jeg våknet før ungene og mannen sover. Han virker om natta, vasker opp og styrer. Hang opp lys på altanen mens jeg sov med yngste...når jeg ble vekket satt jeg en halvtime med pc og så la jeg meg.
Så jeg skylder ham at jeg virker om morgenen tenker jeg, han kan få sove litt nå. Holdt jo på etter jeg la meg
God morgen!
Sovet 4t i natt[emoji20] burde så absolutt ha sovet mer, men frøkna kunne ikke så da måtte man opp[emoji85]
Ønsker dere en god søndag[emoji4]
Den store rengjøringsdagen!
Rydde, støvsuge, ta frem sofaen og ut med teppet og vaske gulvet. Svigers tar med seg Lillejenta, og lillemor er hos mine foreldre. Skal bli godt å bli ferdig!
Syk gutt :/
God morgen alle sammenhåper dere får en super dag! Straks jobb på meg. Men først innom Coop obs for ett par liter med cola zero
![]()
Jatakk! (Det er snø du snakker om, sant?). Vi har 10 cm, kynne godt hatt noen cm til nå som det skal bli kaldt framover.
Håper du hadde en fin kveld[emoji2]
Middag fortært hos mine foreldre. Orka ikke lage noe middag selv i den formen jeg er. Kroppens smerter er på topp. Selvsagt ødelagt av for lang kveld igår med høye heler. Selv om de er behagelig og tykk hel så går det på ryggen. Prøve å gå mest mulig normalt, men det er vanskelig med de smertene. Men ble en fin kveld. Kom hjem smått redusert i to tiden til to lysvåkne unger og en mann midt i senga som bare måtte le. Ene lå og lo til den andreså gikk og la meg sammen med de og ble liggende i to timer og prøve å få unga til å sove. Uten hell.
Mann og baby rømte til egen soverom. Det var løsningen. Så vi fikk oss tre timer søvn før det ble morgen. Ingen lur på eldste idag så jeg er sabla trøtt og redusert idag altså
Takk[emoji173]️ tok meg smertestillende utpå dagen idag for å prøve å være mer med ungene. Selv i redusert form så er det ingenting som heter mammafri [emoji23]
Jeg har sendt litt meldinger med svigermor da, og kommet til at hun kommer den 20.12
Greit å vite.
Så får jeg legge planene mine deretter. En del julesnop jeg tenkte hun kanskje ble med på å lage må jeg gjøre uten henne siden noe er gaver som deles ut 20, men noe er bare til hjemmebruk![]()
Den o store lista i planleggingstråden for jul er oppdatert. Og trolig lenger enn den var sist..
Men jeg jobber med saken. Virkelig. Jeg gjør det altså.
Holder på å lage ribbe. Begynner å bli sprø nå [emoji7] Gleder meg ja !
Det aner meg at jeg glemte julestemingskalenderen i går? Da får det komme to luker idag, men jeg har en del ting jeg må gjøre så v får se når jeg får tid til å orde det. Kaosdag i dag.
Flink du er![emoji1]
Bra kvelden ble fin selv om natta ble altfor kort[emoji13]