Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lunsj spist.
Og lufta gikk liksom utav meg på innsats. Ikke at den var enorm før, men nå et den borte. Adventskonsert på bedehuset om tre timer, vel 1830 men guttungen skal spille og har oppmøte 18.
Lista mi er lang og jeg er trøtt og egentlig ikke lyst å ta fatt på noe av det.
Gå og bytte på senga vår kanskje. Tok ungene sine før i uka så tar jeg vår kan jeg stryke det punktet. Never mind at masterlisten sier det var 29.11, 10.12 er også en dag. ;-)
Mannen fabulerer også om å ommøblere stua.... Vet ikke om det blir før jul...
Syk gutt :/
God bedring[emoji173]️
Sakte men sikkert sniker julen seg inn på oss. Vi har ikke tatt frem julekassene enda og ikke treet, men julekrybbene kom i dag. Den som ungene kan leke med, playmo-figurer, og min som ingen får røre. Spennende om lillemor klarer det eller om den må stå et annet sted i år...
Badskap ryddet nede, kjøkkenskap som var veldig rotete er ryddet
Kjøkkenbenk ryddet
Rotekroker på kjøkken ryddet
2 maskin med klesvask er satt på
Litt mer pynt kommet opp
Takk. Nå er jeg og han hjemme . De andre i familieselskap .Uff. God bedring [emoji173]️
Middag fortært hos mine foreldre. Orka ikke lage noe middag selv i den formen jeg er. Kroppens smerter er på topp. Selvsagt ødelagt av for lang kveld igår med høye heler. Selv om de er behagelig og tykk hel så går det på ryggen. Prøve å gå mest mulig normalt, men det er vanskelig med de smertene. Men ble en fin kveld. Kom hjem smått redusert i to tiden til to lysvåkne unger og en mann midt i senga som bare måtte le. Ene lå og lo til den andreså gikk og la meg sammen med de og ble liggende i to timer og prøve å få unga til å sove. Uten hell.
Mann og baby rømte til egen soverom. Det var løsningen. Så vi fikk oss tre timer søvn før det ble morgen. Ingen lur på eldste idag så jeg er sabla trøtt og redusert idag altså
Men jeg er ikke sånn dårlig som du. Bare trøtt og lat. Har igjen å ta på dyna mi nå så er senga vår skiftet på, og det er jo deilig å legge seg i.Jeg ville droppa alle gjøremål og bare prøvd å overleve frem til konserten![]()
Takk. Nå er jeg og han hjemme . De andre i familieselskap .
Godt med middag borte da. Så håper jeg virkelig dere alle får sove i natt!
Fryktelig hoste-astmaen...og høy feber . Nå sover han oppå meg her.Febersyk og dårlig?:/
Men jeg er ikke sånn dårlig som du. Bare trøtt og lat. Har igjen å ta på dyna mi nå så er senga vår skiftet på, og det er jo deilig å legge seg i.
Støvsuge stua ble ikke i dag heller, men noe får det bli
Fryktelig hoste-astmaen...og høy feber . Nå sover han oppå meg her.
Jeg har sendt litt meldinger med svigermor da, og kommet til at hun kommer den 20.12
Greit å vite.
Så får jeg legge planene mine deretter. En del julesnop jeg tenkte hun kanskje ble med på å lage må jeg gjøre uten henne siden noe er gaver som deles ut 20, men noe er bare til hjemmebruk![]()
Pleier ta en stund når han blir syk , men en god stund siden sist nå heldigvis . Da var han hjemme 8 dagerLille vennenhåper han konmer seg raskt
![]()
Muligens neste helg her også. Eller litt uti uka etter. Vi får se.Vi tenker å ta opp juletreet neste helg. Ha det litt oppe siden eldste synes det er så stas med lyslenker og sånt