Skravletråd Desember

Sakte men sikkert sniker julen seg inn på oss. Vi har ikke tatt frem julekassene enda og ikke treet, men julekrybbene kom i dag. Den som ungene kan leke med, playmo-figurer, og min som ingen får røre. Spennende om lillemor klarer det eller om den må stå et annet sted i år...

Ser på ‘Trollz ‘ for ente gang med ungene :p

Den store rengjøringsdagen!
Rydde, støvsuge, ta frem sofaen og ut med teppet og vaske gulvet. Svigers tar med seg Lillejenta, og lillemor er hos mine foreldre. Skal bli godt å bli ferdig!
Hørtes deilig ut.

Jeg forsøker på noe av det samme, men med tre unger sammen med meg. Og mannen jobber ute.

Det er to uker til jul og 13 dager igjen med julevask tror jeg....

Badskap ryddet nede, kjøkkenskap som var veldig rotete er ryddet
Kjøkkenbenk ryddet
Rotekroker på kjøkken ryddet
2 maskin med klesvask er satt på
Litt mer pynt kommet opp

Fysj da.

Mine har heldigvis godtatt konseptet om å peke ut ønsker.
Minste har det som regel. Og jeg gir meg aldri. Men fikk vel det virkelig for seg da gitt [emoji23]

Den store rengjøringsdagen!
Rydde, støvsuge, ta frem sofaen og ut med teppet og vaske gulvet. Svigers tar med seg Lillejenta, og lillemor er hos mine foreldre. Skal bli godt å bli ferdig!
En flittig dag da ja ! [emoji3] Flink [emoji123]

Lunsj spist.

Og lufta gikk liksom utav meg på innsats. Ikke at den var enorm før, men nå et den borte. Adventskonsert på bedehuset om tre timer, vel 1830 men guttungen skal spille og har oppmøte 18.

Lista mi er lang og jeg er trøtt og egentlig ikke lyst å ta fatt på noe av det.

Gå og bytte på senga vår kanskje. Tok ungene sine før i uka så tar jeg vår kan jeg stryke det punktet. Never mind at masterlisten sier det var 29.11, 10.12 er også en dag. ;-)

Hørtes deilig ut.

Jeg forsøker på noe av det samme, men med tre unger sammen med meg. Og mannen jobber ute.

Det er to uker til jul og 13 dager igjen med julevask tror jeg....

Ja det hadde ikke vært mulig med begge ungene mens vi holdt på med flytting av møbler :)

Ja det hadde ikke vært mulig med begge ungene mens vi holdt på med flytting av møbler :)
Mannen fabulerer også om å ommøblere stua.... Vet ikke om det blir før jul...

Middag fortært hos mine foreldre. Orka ikke lage noe middag selv i den formen jeg er. Kroppens smerter er på topp. Selvsagt ødelagt av for lang kveld igår med høye heler. Selv om de er behagelig og tykk hel så går det på ryggen. Prøve å gå mest mulig normalt, men det er vanskelig med de smertene. Men ble en fin kveld. Kom hjem smått redusert i to tiden til to lysvåkne unger og en mann midt i senga som bare måtte le. Ene lå og lo til den andre :p så gikk og la meg sammen med de og ble liggende i to timer og prøve å få unga til å sove. Uten hell.

Mann og baby rømte til egen soverom. Det var løsningen. Så vi fikk oss tre timer søvn før det ble morgen. Ingen lur på eldste idag så jeg er sabla trøtt og redusert idag altså

Back
Topp