Skravletråd Desember

Mhm. Den babytia ekke så grei på følelsene våre altså. Men som psykologen sa, det er for meg depresjonen som snakker når vi tenker sånn. Nen tror det gjelder for mange akkurat den tankegangen. Men det er jo egentlig bare i hue vårt

Skulle gjerne hatt en pauseknapp gitt :)

Uff da[emoji28] det var da dystert![emoji13]
Tipper at du ser smashing ut![emoji173]️

Jeg gjør virkelig ikke det ^^
Dyster ja, og trøtt ^^
Skulle derfor legge meg tidlig, men måtte bare felle litt, og da var det like greit å gjøre alt ferdig. Ville sikkert ta en 10 min. Tok godt over en time gitt, og da ville ikke kroppen sove lenger. Sånn kan det gå ^^

De minusgradene er ikke gøy nei, men skal vel være ganske mye før de ikke kan sove ute?
Jeg mener å ha hørt at grensa går ved ca -10 ja. Vi bor ved kysten, så minus 10 her er veldig kaldt og surt! Hun sov ute i 8 minus for noen uker siden og holdt varmen da heldigvis.

Her er jenta si som har skjønt det

Ungene ser altså både jul i svingen og jul i skomakergata

Og når jeg setter igang skomakergata så forlater hun armkroken min. DINNA! sitte DÆR! (altså sitte der borte sammen med søsken og se på)

Nettbrett fra power, babyborn fra lekekassen, stoff jeg vant fra kjekk og søt og bilstolpose kjøpt brukt fra tromsø.

Teite er at alle er kommet til forskjellige butikker og postkontor. Så tror ikke kroppen klarer å hente alle samtidig. Er ikke superviktig å hente de.
Så kjipt da

Back
Topp