Skjønnerher kom hun ikke så kraftig som ført antatt
![]()
Det er bra da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønnerher kom hun ikke så kraftig som ført antatt
![]()
Fikk også hele 7 timer søvn i natt hvorav rett over dem var dyp søvn.Sant. Men av og til trenger man å slappe av ogsåmen trening gir jo energi det og
Fikk også hele 7 timer søvn i natt hvorav rett over dem var dyp søvn.
Er mye bedre i dag [emoji4]
Hun sov!! Våkna kl 22, fikk mat og sovna, sov til 02, mat + bleie, og sov til 6.15. Da stod vi opp, men det var helt ok! Syykt deilig med ei roligere natt, det trengte vi begge to.Krysser fingrene med deg[emoji4]
Ja! Ble liggende og høre på vinden i natt. Det har roet seg en del her nå, men rusker godt enda.Forferdelig vær det er!
Å nei! Det er jo så kjipt når ungene sover..Neida barna har faktisk sovet rolig for en gang skyld. Men jeg som ikke fikk sove pga smerter :/
Gode minner! Har du pynta juletreet forresten?Minner... for 7 år siden hadde jeg akkurat fått min første epidural. Lite viste jeg at 02.18 kommende natt skulle jeg holde prinsen min i armene mine!
Ja, hvorfor ikkeMulig jeg må ha det i løpet av helgen![]()
Nei er ingen ledige i denne kommunen eller nabokommunene :/ lange ventelister.
Skjønner godt hva du mener. Jeg amma ikke i så mange uker før det ikke gikk mer, men hadde den følelsen allerede der. Med første fullpumpa jeg i ti uker og gikk kun med følelsen av at jeg var melkeku og det var det eneste jeg dugde til. Det ekke en god følelse det heller. Så jeg skjønner deg godt der altså.
Denne gangen måtte jeg og gi opp amminga. Noe som var så sårt ønsket med hun her siden hun første ble født for tidlig og sugesvak. Så det gikk aldri. Knekken min begynte med amminga nå med yngste også. For følte meg så udugelig når jeg ikke engang presterer å kunne gi min egen unge pupp.. noe som jeg virkelig virkelig ville så inderlig. Ikke klarte jeg skifte bleier eller bære pga det fysiske. Og så gikk ikke engang puppen. Da var jeg liksom ... ingenting til nytte for henne følte jeg. Og da gikk det adundas
Prøve og sove jeg og nå. Nattaaa![]()
God morgen
Jeg er dødssliten , lurer på hvordan jeg skal komme meg gjennom dagen
Du er nydeligfor det er vi alle! Unik og vakker på hver vår måte!
Ja! Ble liggende og høre på vinden i natt. Det har roet seg en del her nå, men rusker godt enda.
Her nekter frøkna å sove innendørs på dagtid, så hun står ute i vogna. Årets mamma herGanske mye regn, heldigvis har vinden roet seg. Men blir nok inne dag i dag ja
det kommer noen heftige vindkast så vogna står med vedkubber foran og bak hjulene i tillegg til brems, pluss klint inntil veggen så ikke den kan kante.
Her nekter frøkna å sove innendørs på dagtid, så hun står ute i vogna. Årets mamma herdet kommer noen heftige vindkast så vogna står med vedkubber foran og bak hjulene i tillegg til brems, pluss klint inntil veggen så ikke den kan kante.
![]()
Nei det skjønner jeg godt i dette været! Lillesnupp sovner omtrent i det hun legges i vogna, så her er det enkelt. Den dagen det blir minusgrsder og for kaldt for utesoving så får vi problemer...Hadde han bare sovet ute i vogn hadde jeg og satt han ut, er jo herlig nede i vogna. Men orker ikke den lange turen som skal til for å få han til å sovne i vogn.
Nei det skjønner jeg godt i dette været! Lillesnupp sovner omtrent i det hun legges i vogna, så her er det enkelt. Den dagen det blir minusgrsder og for kaldt for utesoving så får vi problemer...