Skravletråd Desember

God morgen
Jeg er dødssliten , lurer på hvordan jeg skal komme meg gjennom dagen

Da er vi too. Øya ville ikke igjen inatt. Og strømmen gikk flere ganger, noe som holdt toåringen urolig og våken. Så bare å bøtte nedpå med kaffe og håper man klarer kjøre ut i formiddag og komme seg litt ut

På vei til bhg alle mann :) storm begynt inatt så det fyker godt. Håper det roer seg. Avgårde å hente noen pakker som er kommet :)

Takk <3
Personlig synes jeg at jeg ser ut som en kjærlighet på pinne med et hode på. Eventuelt en snømann med føtter ^^
Du er nydelig ;) for det er vi alle! Unik og vakker på hver vår måte!

På vei til bhg alle mann :) storm begynt inatt så det fyker godt. Håper det roer seg. Avgårde å hente noen pakker som er kommet :)
Hatt besøk av Aina dere og? Hehe;)

Ååja. Hun er enda her hun :p bra sterk i vinkastene hjemme men da vi kom på fastlandssiden ble det roligere :)
Skjønner ;) her kom hun ikke så kraftig som ført antatt :p

Fått levert ungene i barnehagen og slappet av med en kopp kaffe og sesong 3 av `Dicte` :)

Husmor er jeg definitivt ikke.

Men akkurat til jul kommer tradisjons-bæreren frem i meg. Så derfor lager vi mat til jul.
Her får jeg alt levert på døra, så tror det har noe med at jeg ikke trenger å gjøre noe.

God morgen. Fredag og snart helg.

Får lete frem en godbit i Julestemningskalenderen i dag :-)

Back
Topp