Takk for detJa, god bedring til henne![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for detJa, god bedring til henne![]()
Det er kommet inn i stuen og fått lys på. Pynter i helgenGode minner! Har du pynta juletreet forresten?![]()
Lam eller biff?Ja, hvorfor ikke![]()
Mye inni hodet også da eller?Jeg ble ferdig med en ny lue i går, så I dag må jeg skaffe meg et nytt prosjekt
Det blir nok lue til mannen tenker jeg. Om jeg finner en oppskrift på lue som er stor nok da. Han er tykk I hodet han der mannen min ^^
Surt her ogGod førmiddag . Her regnar det og blåser. Blir nok en innedag ja.
God tur
Det er ei venninne og fam i helgen ogsp
Sitter og lager liste over hva jeg skal lage av pålegg og kaker til jul.
Hva holder dere på med akkurat nå?
Nei, vi ser på nett-tv.
Rart det der hvordan det fort blir tøysemiddager når en voksen mangler. Mannen skal på julebord i morgen og jeg vurderer micro-risgrøt![]()
Fisken ble superbraelsker steinbit. Utrolig mye bedre enn torsk.
Ser på nett TV, `Reggie Yates Men who hates women` og spiser kebab som mannen hadde kjøpt etter bordtennis trening![]()
Alltid lettvint når en er borte ja[emoji38][emoji85] micro grøt er ikke så verst![emoji28]
Liker ikke fisk jeg[emoji13]
Sp kjekt kos deg i gbgAkkurat nå venter jeg på mannen slik at vi får dratt til Gøteborg[emoji1]
Tror dr bare selger biffLam eller biff?
Smak handlet ikke om lovHaha. Trodde ikke voksne hadde lov til ikke å like fisk![]()
Så fine de er, og så koselig med reinsdyret
Mhm santSå fine de er, og så koselig med reinsdyret![]()
Sov godt jeg men er generelt slitenDa er vi too. Øya ville ikke igjen inatt. Og strømmen gikk flere ganger, noe som holdt toåringen urolig og våken. Så bare å bøtte nedpå med kaffe og håper man klarer kjøre ut i formiddag og komme seg litt ut
Fra Hvor da?På vei til bhg alle mannstorm begynt inatt så det fyker godt. Håper det roer seg. Avgårde å hente noen pakker som er kommet
![]()