Skravletråd Desember

Idag har vært en dårlig dag gitt.

Ble med svigermor til byen på litt handel. Måtte ta med barna. Mannen har brøytevakt og meldt kaldt og snø.

Advarte de om at det ble julegaveshopping. Jaaada. Innom toys r us til slutt. Og gjett hvem som måtte bære en hylende unge ut gitt? Joda. Meg. 7 åringen ville ha med hele butikken ut hu. Forklarte at det er fint hu viser hva hu ønsker. Og gjerne noe av det ligger under juletreet. Men det var ikke godt nok. Hu skulle ha alt der og da.

Såjada. Vi reiste hjem med en unge som sa vi var ikke venner lengte.

Gikk over etter 20 min da.

Migrenen ble komplett den. Hurra liksom. Gikk aldri bort heller.

Men de har kosa seg også. Fikk nytt brettspill i kalenderen. Ticket to ride. Junior edition. Og det falt jammen i smak. [emoji7] 7 åringen forsto det veldig kjapt. Og da er det jo ekstra gøy.

Nå prøve sove. Migrenen gir seg ikke. Kvalmen er der. Skjelver og svimler.

Mannen er å brøyter gitt. Så får vi se hvor lenge døden føles nær gitt [emoji23]

Natta

Ble med svigermor til byen på litt handel. Måtte ta med barna. Mannen har brøytevakt og meldt kaldt og snø.

Advarte de om at det ble julegaveshopping. Jaaada. Innom toys r us til slutt. Og gjett hvem som måtte bære en hylende unge ut gitt? Joda. Meg. 7 åringen ville ha med hele butikken ut hu. Forklarte at det er fint hu viser hva hu ønsker. Og gjerne noe av det ligger under juletreet. Men det var ikke godt nok. Hu skulle ha alt der og da.

Men de har kosa seg også. Fikk nytt brettspill i kalenderen. Ticket to ride. Junior edition. Og det falt jammen i smak. [emoji7] 7 åringen forsto det veldig kjapt. Og da er det jo ekstra gøy.

Mannen er å brøyter gitt. Så får vi se hvor lenge døden føles nær gitt [emoji23]

Natta

Ah, gleden ved å være foreldre ^^

Dritt-migrene altså! :(

Ah, gleden ved å være foreldre ^^

Dritt-migrene altså! :(
Veldig. Som regel er det veldig kos. Men når den ramaskrikinga setter i gang gitt. Altså.. ungen kan ikke klage heller. Hu fylte nettopp år og fikk gaver. Og nå er det snart jul. Og de fikk gave i dag fra kalender. Joda. Så det så.

Orka ikke særlig wow heller gitt. Tok de 4 wq man får litt ekstra av gitt. Og ble med på første bossen på antorus hc. Og fikk ikke noe en gang gitt [emoji23] Dumme boss. Men gøy å prøve da og klare den. Bedre lykke i morgen da [emoji23]

Drittmigrene ja.

Veldig. Som regel er det veldig kos. Men når den ramaskrikinga setter i gang gitt. Altså.. ungen kan ikke klage heller. Hu fylte nettopp år og fikk gaver. Og nå er det snart jul. Og de fikk gave i dag fra kalender. Joda. Så det så.

Orka ikke særlig wow heller gitt. Tok de 4 wq man får litt ekstra av gitt. Og ble med på første bossen på antorus hc. Og fikk ikke noe en gang gitt [emoji23] Dumme boss. Men gøy å prøve da og klare den. Bedre lykke i morgen da [emoji23]

Drittmigrene ja.

Fikk da gjort litt. Jeg rakk ingenting I dag. Var på en kjapp tur, men så endte vi opp med å gå ned og spille Idiot bittelitt før natta. Jeg vant flest ganger :P

Fikk da gjort litt. Jeg rakk ingenting I dag. Var på en kjapp tur, men så endte vi opp med å gå ned og spille Idiot bittelitt før natta. Jeg vant flest ganger :P
Jeg så deg en kjapp tur ja [emoji14]

Idiot er kos da. Det pleier jeg og mannen også ofte å spille. Ta en øl og høre på musikk mens konkurranseinstinktet tar over og jeg brøler helst "hahahaha du har I og D!"

(Evnt banne og steike for jeg har flest bokstaver) [emoji56][emoji23]

Natta
Fysj da.

Mine har heldigvis godtatt konseptet om å peke ut ønsker.

God morgen.

Søndag er min sove-lenge-dag men jeg våknet før ungene og mannen sover. Han virker om natta, vasker opp og styrer. Hang opp lys på altanen mens jeg sov med yngste...når jeg ble vekket satt jeg en halvtime med pc og så la jeg meg.

Så jeg skylder ham at jeg virker om morgenen tenker jeg, han kan få sove litt nå. Holdt jo på etter jeg la meg

God morgen!
Sovet 4t i natt[emoji20] burde så absolutt ha sovet mer, men frøkna kunne ikke så da måtte man opp[emoji85]
Ønsker dere en god søndag[emoji4]

God morgen :smug: Idag blir det bare avslapning før vi skal ut på middag senere med min familie på julebuffet` , gleder meg :joyful:

Jeg så deg en kjapp tur ja [emoji14]

Idiot er kos da. Det pleier jeg og mannen også ofte å spille. Ta en øl og høre på musikk mens konkurranseinstinktet tar over og jeg brøler helst "hahahaha du har I og D!"

(Evnt banne og steike for jeg har flest bokstaver) [emoji56][emoji23]

Herlig :D

Den store rengjøringsdagen!
Rydde, støvsuge, ta frem sofaen og ut med teppet og vaske gulvet. Svigers tar med seg Lillejenta, og lillemor er hos mine foreldre. Skal bli godt å bli ferdig!

Back
Topp