Skravletråd Desember

Strømhalsbånd med sånn sensor på! Til han tar til vett og oppsøker hjelp! Sov godt <3
Nå skal jeg I det minste legge fra meg mobilen ^^

Natta :)
Hahaha hadde vært digg gitt [emoji23]

Hehe, det ble hektisk![emoji28] greit å ha litt bedre tid ja...plutselig er det noe som skjer![emoji38]
Ja.

I dag er det morgenen som er litt travel. Jeg skal levere fem unger i stedet for tre før 8.30

Vanligvis er målet at mine rekker skolen.

Min svigerinne har tidligvakt før sfo åpner og og bror er bortreist. Så de gjøres klar før hun drar, spiser mens de venter på meg også kjører jeg dem bort på skolen. Jeg antar derved at også de har minst en som ikke går i mørket. Det et 1 og 2 klasse.

Men så skyndet vi oss plutselig så mye at jeg som skal plukke opp dem mellom 8 og 8.15 og derfor planla å komme til bhg ca 7.45 (den er rett ved der min bror bor)

Vil ikke ha mildvær. Nå var det endelig stabilt og alt var bra grrr

Vel vel må til Sandefjord og drikke kaffe i morgen mens min mor gjør seg ferdig med å handle...

Ikke noe julestemning av dette været nei[emoji13]

Planer for dagen?
Bare slappe av hjemme , rydde litt og se litt på TV , nyte permisjonen før mageboeren kommer :D Nettopp kjørt ungene i barnehagen , og fått handlet litt så nå trenger jeg ikke å ut i dette regnværet før de skal hentes igjen :happy: Hva med deg?

`God morgen :) I dag skal snøen regne bort igjen i Oslo så i dag skal det innekoses så godt som mulig. Kanskje jeg orker å sy overmadrassen til babysenga... må bare rydde litt først... og hvile litt før det :P Er så kjedelig å være høygravid og lite mobil..

Hva brukte dere dagene på når dere hadde permisjon før barnet kom?

Skulle legge meg, endte opp med å spise istedenfor. Og spille kort med mannen. Nå har jeg pusset tennene så nå tror jeg søvnen kan komme snart. Må bare....

Hehe, kjenner til det[emoji28] ikke alltid lett å komme seg i seng[emoji85]

Funka dårlig å flytte Julestemningskalenderen til generell.

Enten er den ikke gøy lenger. Eller så er ikke folk interessert der

For det var mere svar på høytid selv om svært få var innom.

Back
Topp