Jeg vant 125 kr på et flakslodd I dag. Føler meg rik![]()
Alltid en god følelse!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neida, det er fra jobb til bhg det tar tid, fra bhg til skolen er det bare sånn 3 minutter eller noe sånnLangt å kjøre mellom og?
Nå fick eg henvisning till fysio.
Så kjipt
Håper dere har hatt en fin dag[emoji2]
Det var hu jaVar hun stolt etter å ha laga middag helt selv?![]()
Hva har du da?[emoji2]
Kjempeflink er hu [emoji7]Så flink hun er da![emoji173]️
Haha uff da. Fort gjort.Skulle legge meg, endte opp med å spise istedenfor. Og spille kort med mannen. Nå har jeg pusset tennene så nå tror jeg søvnen kan komme snart. Må bare....
Haha uff da. Fort gjort.
Jeg la meg. Men mannen snudde seg MOT meg. Snorker OG pokker smatter....
Dyna og puta og på sofa med meg. Blir sprø gitt....
Håper du sovner snart [emoji8]
Når man pleier å avslutte senest 1540 for å hente (uten handling på vei hjem) innen bhg og sfo stenger 1630
Og brått oppdager at klokka er 1551
Da logger man av i full fart, løper ut av kontoret og er takknemlig for at køa går i grei fart, plukker med seg lillemor i bhg i full fart med litt lite tid i garderoben, parkerer utenfor skolen med "ja, jeg rekker det" og er ute fra sfo 1628, to minutter før de stenger, fornnyd med seg selv. Lysene er av innen vi kommer oss ut fra parkeringen, men vi rakk det. Men i morgen satser jeg nå likevel på å avslutte innen 1540 sånn siden det ikke alltid er køen går like fort og det er greit å ha et par minutter mer i bhg...
God morgen!Godmorgen alle sammen
God morgen![emoji4]God morgen![]()
God morgen![emoji4]