Skravletråd Desember

Eldste levert i bhg for to timer siden. Dro alle fire ut og leverte så vi fikk kommet oss mer ut. Og jeg slippe å bære eldste inn i bhg. Handla og kjøpte salat til frokost. Nå er det lit sovings på alle tre før jeg skal sende pakker og til fysio idag igjen

Håper dere har hatt en fin dag[emoji2]

Jeg er litt usiker. Våknet kl 10 av at mannen snakket nede på stua, og ble skikkelig paff. Lillemor skulle ha vært i barnehagen, det er jo bakedag! Kom ned dit, og der var ingen lillemor. Han satt der med lillejenta på fanget bare. Han tok henne kl 8, jeg var desperat etter 5 min alene. Så han leverte like godt lillemor i barnehagen og lot meg sove. Jeg er trøtt som en strømpe, men det blir kanskje gjerne slik når man har sovet dårlig over en periode?

Så deilig å få sove litt ekstra da![emoji4]

Ah. Da er du jo ikke fersk i gamet ;) men skjønner hva du mener. Men kan du ullbukse og får det til, får du til genser! Jeg strikker heller en genser enn bukse. Hater å strikke bukse :p
Nei jeg har strikka i noen år, men har liksom stagnert veldig på ferdighetsnivået! Har ei svigermor som er rasende flink, så hun får kurse meg litt etterhvert:)

Skulle på kafe med baby og mannen etter fysio nå.. kommer til kafeen og baby har våkna og skal nok ha mat snart. Gjett hvem som har glemt stelleveska med alt. Joda, gubben som tror han aldri glemmer. Skylder på meg såklart (selv om han sa han tok den). Ingen kafe og surt humør nå for jeg hadde gleda meg til det. Mota meg opp til å klare å være offentlig [emoji849]

Å nei så kjipt[emoji13]

Sitter Hos legen og venter. Har dårlig samvete pga juletrefest børjar om 7 mint. Vilket eg ikke rekker. Heldigvis er pappan dær. Men likavæl så kommer mina 2 bli besvikne

Så lenge de har pappaen sin så klarer de seg[emoji4] du må prioritere deg selv!

Back
Topp