Skravletråd Desember

Vil ikke ha mildvær. Nå var det endelig stabilt og alt var bra grrr

Vel vel må til Sandefjord og drikke kaffe i morgen mens min mor gjør seg ferdig med å handle...

Mhm. Kan jo ikke gjøre nesten noen øvelser hos fysio. Har gått ned til en gang i uka istedenfor tre. Klarer ikke to engang. Og fra tre øvelser til to idag. Men kun på mageliggende. Men selv to var for mye. Dustekropp

Skulle legge meg, endte opp med å spise istedenfor. Og spille kort med mannen. Nå har jeg pusset tennene så nå tror jeg søvnen kan komme snart. Må bare....

Skulle legge meg, endte opp med å spise istedenfor. Og spille kort med mannen. Nå har jeg pusset tennene så nå tror jeg søvnen kan komme snart. Må bare....
Haha uff da. Fort gjort.

Jeg la meg. Men mannen snudde seg MOT meg. Snorker OG pokker smatter....

Dyna og puta og på sofa med meg. Blir sprø gitt....

Håper du sovner snart [emoji8]

Haha uff da. Fort gjort.

Jeg la meg. Men mannen snudde seg MOT meg. Snorker OG pokker smatter....

Dyna og puta og på sofa med meg. Blir sprø gitt....

Håper du sovner snart [emoji8]

Strømhalsbånd med sånn sensor på! Til han tar til vett og oppsøker hjelp! Sov godt <3
Nå skal jeg I det minste legge fra meg mobilen ^^

Natta :)

Når man pleier å avslutte senest 1540 for å hente (uten handling på vei hjem) innen bhg og sfo stenger 1630

Og brått oppdager at klokka er 1551

Da logger man av i full fart, løper ut av kontoret og er takknemlig for at køa går i grei fart, plukker med seg lillemor i bhg i full fart med litt lite tid i garderoben, parkerer utenfor skolen med "ja, jeg rekker det" og er ute fra sfo 1628, to minutter før de stenger, fornnyd med seg selv. Lysene er av innen vi kommer oss ut fra parkeringen, men vi rakk det. Men i morgen satser jeg nå likevel på å avslutte innen 1540 sånn siden det ikke alltid er køen går like fort og det er greit å ha et par minutter mer i bhg...

Hehe, det ble hektisk![emoji28] greit å ha litt bedre tid ja...plutselig er det noe som skjer![emoji38]

Back
Topp