Ungene lagt (selv om 7 åringen ligger og roper, og akkurat nå kom opp i stuen) og jeg har landet på sofaen... får se når poden sovner i kveld! Snart EL, så må kjøre på med litt happy humping i kveld![]()
Har dere testet Melatonin på ham?[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ungene lagt (selv om 7 åringen ligger og roper, og akkurat nå kom opp i stuen) og jeg har landet på sofaen... får se når poden sovner i kveld! Snart EL, så må kjøre på med litt happy humping i kveld![]()
Takk, det går nå sin gang virker det som. Håper ingen smitter hverandre. Eller meg. (eller faren, den klippen han er. Virkelig.)
Det er helt sant. Og det er det jeg trøster meg med.Må også holde vår fast ved vaksiner. Og regner ikke med det blir bedre med årene. Men trøst deg med at du ville heller vært slem å nekta å gi vaksiner enn du er å holde ungen fast så hun får de vaksinene vi er så heldige vi kan få![]()
Var 3 år når den skrekken starta. Måtte ta blodprøver for å sjekke for cøliaki. Siden en del familiemedlemmer hadde det. Og siden har det vært den store skrekken rett og slettSkjønner at det var vondt ja. Vi må holde fast lillemor når hun skal ta blodprøve![]()
UNGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ARG!!!!!!!
Fikser neglene til julebordet i morgen
![]()
Burde vel benytte sjansen nå som jeg er i permisjon og kan ha litt lengde. På jobb er det ikke lov, men så var det lange negler og bleieskift da..
Ønskelista mi består av ett eget soverom som er lydtett for den snorkende mannen jeg har gitt...
*tar dyne og pute under armen og går på sofaen*
Jo. Kos er det. Men jeg sover hvertfall iklr godt med unger i senga. Mest fordi hu sparker og flytter seg overalt [emoji23]Ja gjorde det. Det var igrunn veldig koselig, bare litt lite søvn. Men men![]()
God morgen
Eldste på badet, yngste sover og mannen og mellomste ligger også enda. Han har visst utsatt sin alarm til 6,30 så sent som han la seg i går, tror han satt og jobbet til etter klokka to siden han fikk gjort så lite på dagen.
God morgen[emoji4]
God morgen alle sammen
Snart kjøre kb på skolen så på senvakt.
Kl 09 skal eldste gå å ta vaksine. Jeg må nok nesten møte opp da jaLivredd nåler hu. Men vaksiner skal tas.
Åååh adventsstjernene jeg venter på har ligget på samme sted i 2 dager...
Lurer på når fe blir sendt videre
Nei jeg ser liksom for meg at det er en dårlig match. Ikke så delikat med zinksalverender under negleneBleier og lange negler går ikke bra sammen[emoji28]

JeppBare å nyte dagen da![]()
Stakkars liten.. nåler er ikke kjekt, men et nødvendig onde dessverre! Vi skal ta vaksine igjen til mandag.Var 3 år når den skrekken starta. Måtte ta blodprøver for å sjekke for cøliaki. Siden en del familiemedlemmer hadde det. Og siden har det vært den store skrekken rett og slettMen det må jo gjøres
Har du melk allerede? Eller er det brystspreng fordi brystene vokser? (Brystspreng og melkespreng er ikke det samme).Må bare lufte littegrann da Mannen er lei av å høre på klagingenmin hver eneste natt når jeg skal snu meg rundt i sengen våkner jeg fordi puppene er så ømme og når jeg står opp så kjennes det ut som de skal sprekke
veteran det mulig for brystbetennelse veldig tidlig i svangerskapet?