Skravletråd Desember

Ah. Halvt år yngre enn mi. Vi fant ut at hun ikke kan stå opp senere enn halv åtte. Da bærer kvelden på bærtur
I morra blir det opp med pappa, så slipper jeg morgenstellet. Det er en kamp og bekkenet mitt klarer det ikke. Så får vi se når det blir kvelden i morgen.

Ønskelista mi består av ett eget soverom som er lydtett for den snorkende mannen jeg har gitt...

*tar dyne og pute under armen og går på sofaen*

Altså. Jeg er ikke våken så lenge.

Jeg gikk inn til lillemor som våkna
Og som våkna når jeg prøvde å gå
Så jeg sovna. Til mannen kom og lurte på om jeg skulle pusse tenner. Så det gjorde jeg
Og så til pasienten som sover med 38,6 i ene øret og 38,8 i det andre. Så da våkna lillemor igjen. Så jeg har lagt meg men er våken
Og mannen legger seg ut med mellomste i natt for det er noe med å ha henne "uten tilsyn" når hun sover med feber. Kunne gitt paracet men den går uansett ut før hun våkner og sender henne da gjennom først å svette når den går ned og deretter fryse om den ikke er over og derved stiger igjen
Siden hun sover rolig konkludere jeg med å la feberen virke, og henne sove. Men da sover altså mannen der og passer på henne.

Jeg får ikke sove...
Har 2 unger i senga i natt. Eldste sover, men hun sover urolig og skifter stilling hele tiden! Yngste er våken og prøver å sutte på tommelen. Og jeg er ikke trøtt!

God morgen

Eldste på badet, yngste sover og mannen og mellomste ligger også enda. Han har visst utsatt sin alarm til 6,30 så sent som han la seg i går, tror han satt og jobbet til etter klokka to siden han fikk gjort så lite på dagen.

God morgen

Eldste på badet, yngste sover og mannen og mellomste ligger også enda. Han har visst utsatt sin alarm til 6,30 så sent som han la seg i går, tror han satt og jobbet til etter klokka to siden han fikk gjort så lite på dagen.
God morgen

Back
Topp