Skravletråd Desember

Ungene lagt (selv om 7 åringen ligger og roper, og akkurat nå kom opp i stuen) og jeg har landet på sofaen... får se når poden sovner i kveld! Snart EL, så må kjøre på med litt happy humping i kveld :p

Har dere testet Melatonin på ham?[emoji4]

Må også holde vår fast ved vaksiner. Og regner ikke med det blir bedre med årene. Men trøst deg med at du ville heller vært slem å nekta å gi vaksiner enn du er å holde ungen fast så hun får de vaksinene vi er så heldige vi kan få ;)
Det er helt sant. Og det er det jeg trøster meg med. :)

Skjønner at det var vondt ja. Vi må holde fast lillemor når hun skal ta blodprøve :(
Var 3 år når den skrekken starta. Måtte ta blodprøver for å sjekke for cøliaki. Siden en del familiemedlemmer hadde det. Og siden har det vært den store skrekken rett og slett :( Men det må jo gjøres

God morgen

Eldste på badet, yngste sover og mannen og mellomste ligger også enda. Han har visst utsatt sin alarm til 6,30 så sent som han la seg i går, tror han satt og jobbet til etter klokka to siden han fikk gjort så lite på dagen.

Bra dere har mulighet til hjemmekontor[emoji4]

Da sover frøkna luren sin og jeg kan fortsette julepyntinga i huset. Deilig!

Var 3 år når den skrekken starta. Måtte ta blodprøver for å sjekke for cøliaki. Siden en del familiemedlemmer hadde det. Og siden har det vært den store skrekken rett og slett :( Men det må jo gjøres
Stakkars liten.. nåler er ikke kjekt, men et nødvendig onde dessverre! Vi skal ta vaksine igjen til mandag.

Må bare lufte littegrann da Mannen er lei av å høre på klagingen :shifty:min hver eneste natt når jeg skal snu meg rundt i sengen våkner jeg fordi puppene er så ømme og når jeg står opp så kjennes det ut som de skal sprekke:woot: veteran det mulig for brystbetennelse veldig tidlig i svangerskapet?
Har du melk allerede? Eller er det brystspreng fordi brystene vokser? (Brystspreng og melkespreng er ikke det samme).

Back
Topp