Planer for dagen?God morgen[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Planer for dagen?God morgen[emoji4]
Det er en koselig film synes jegVar den bra?
Nei. Min mann hater leger og slikt. Så det skjer nok ikke at han går der før han ligger for døden gitt [emoji23]Har dere sjekket om noe kan gjøres med snorkingen?
God morgen hvordan ser dagen ut?God morgen[emoji4]
Hørtes ut som en drittnatt gitt. Sovna du til slutt?Jeg får ikke sove...
Har 2 unger i senga i natt. Eldste sover, men hun sover urolig og skifter stilling hele tiden! Yngste er våken og prøver å sutte på tommelen. Og jeg er ikke trøtt!
Lykke tilKl 09 skal eldste gå å ta vaksine. Jeg må nok nesten møte opp da jaLivredd nåler hu. Men vaksiner skal tas.
Lykke til. Vaksiner er viktig, så godt at hun har en mamma som støtter henne når slikt skal skjeKl 09 skal eldste gå å ta vaksine. Jeg må nok nesten møte opp da jaLivredd nåler hu. Men vaksiner skal tas.
Hva nå?![]()
Eldste har en uvane å stå leeeenge i dusjen.Hva skjer?
Eldste har en uvane å stå leeeenge i dusjen.
Han skulle dusje mens jeg var og handlet og fikk streng beskjed om å ikke bruke så lang til siden jeg trengte en lang dusj når jeg kom hjem..
Like etter jeg gikk i dusjen var det tomt for varmt vann....
Kjøre i bhg, dra å handle bursdagsgave, sove, hente i bhg, middag også bursdag[emoji4]Planer for dagen?
I morra blir det opp med pappa, så slipper jeg morgenstellet. Det er en kamp og bekkenet mitt klarer det ikke. Så får vi se når det blir kvelden i morgen.
Veldig . Søt filmVar den bra?
a Christmas princeHva så dere?
Må i veien å kjøpe bursdagsgave og i bursdag i kveld. Ellers skal jeg sove en time, dårlig med søvn i natt og tidlig morgen.God morgen hvordan ser dagen ut?
Håpe det gikk greit[emoji4]Kl 09 skal eldste gå å ta vaksine. Jeg må nok nesten møte opp da jaLivredd nåler hu. Men vaksiner skal tas.
God morgen[emoji4]
God morgen alle sammen
Snart kjøre kb på skolen så på senvakt.