Må du være forsiktig i morgen daEr veldig fornøyd med dem![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må du være forsiktig i morgen daEr veldig fornøyd med dem![]()
Har brukt denne typen før, de holder veldig godtMå du være forsiktig i morgen daså du ikke ødelegger
![]()
I morra blir det opp med pappa, så slipper jeg morgenstellet. Det er en kamp og bekkenet mitt klarer det ikke. Så får vi se når det blir kvelden i morgen.Ah. Halvt år yngre enn mi. Vi fant ut at hun ikke kan stå opp senere enn halv åtte. Da bærer kvelden på bærtur
Så bra. Dårlig på sånn jeg. Må få det fikset. Julenegler på fredag herHar brukt denne typen før, de holder veldig godt![]()
Hva har dere sett?Sett film vi
A Christmas princeHva har dere sett?
Dette er en type løsnegler som heter impress som holder overraskende lenge.Så bra. Dårlig på sånn jeg. Må få det fikset. Julenegler på fredag her
Hva skjer?UNGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ARG!!!!!!!
Stilig.Fikser neglene til julebordet i morgen
![]()
Ønskelista mi består av ett eget soverom som er lydtett for den snorkende mannen jeg har gitt...
*tar dyne og pute under armen og går på sofaen*
Var den bra?A Christmas prince
Hva så dere?Sett film vi
God morgenGod morgen
Eldste på badet, yngste sover og mannen og mellomste ligger også enda. Han har visst utsatt sin alarm til 6,30 så sent som han la seg i går, tror han satt og jobbet til etter klokka to siden han fikk gjort så lite på dagen.