Skravletråd Desember

Har dere sjekket om noe kan gjøres med snorkingen?
Nei. Min mann hater leger og slikt. Så det skjer nok ikke at han går der før han ligger for døden gitt [emoji23]

Jeg får ikke sove...
Har 2 unger i senga i natt. Eldste sover, men hun sover urolig og skifter stilling hele tiden! Yngste er våken og prøver å sutte på tommelen. Og jeg er ikke trøtt!
Hørtes ut som en drittnatt gitt. Sovna du til slutt?

Kl 09 skal eldste gå å ta vaksine. Jeg må nok nesten møte opp da ja :) Livredd nåler hu. Men vaksiner skal tas.

Åååh adventsstjernene jeg venter på har ligget på samme sted i 2 dager...
Lurer på når fe blir sendt videre

Kl 09 skal eldste gå å ta vaksine. Jeg må nok nesten møte opp da ja :) Livredd nåler hu. Men vaksiner skal tas.
Lykke til. Vaksiner er viktig, så godt at hun har en mamma som støtter henne når slikt skal skje

Eldste har en uvane å stå leeeenge i dusjen.
Han skulle dusje mens jeg var og handlet og fikk streng beskjed om å ikke bruke så lang til siden jeg trengte en lang dusj når jeg kom hjem..
Like etter jeg gikk i dusjen var det tomt for varmt vann....

Åhh.... min eldste kan heller ikke begrense seg i dusjen så han får ikke dusje uten at noen er der og tvinger ham til å avslutte.... ellers står han der til det blir kaldt.

I morra blir det opp med pappa, så slipper jeg morgenstellet. Det er en kamp og bekkenet mitt klarer det ikke. Så får vi se når det blir kvelden i morgen.

Får håpe litt hvile hjelper. Her har jeg ikke noe valg. Må opp med mitt drittbekken og rygg uansett :p og legge

God morgen hvordan ser dagen ut?
Må i veien å kjøpe bursdagsgave og i bursdag i kveld. Ellers skal jeg sove en time, dårlig med søvn i natt og tidlig morgen.
Hvordan er formen hos de syke?

God morgen :) her spises det havregrøt nå . Levere i barnehagen snart :)

Back
Topp