Hmmm. Prøvde å sjekke utbetalinger i Nav før jul, men fant det ikke. Får bare opp til oktober. Det er rart, for jeg sjekket for litt over en uke siden og fant det da.
Kanskje en bug i systemet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmmm. Prøvde å sjekke utbetalinger i Nav før jul, men fant det ikke. Får bare opp til oktober. Det er rart, for jeg sjekket for litt over en uke siden og fant det da.
God morgen damer
Her er det fri idag og skal bare slappe av, vasket og ryddet igår. I dag er det bare ukeshandling
Da er det greit å handle[emoji4]Åhh nei da skjønner jeg
Mhm og 400,- avslag
Jeg tror vi må opp tidligere på morran også får jeg legge inn en dupp da hu er i bhg. Vi har nå holdt på i et par mnd snart og jeg blir dårlig av det.Ser ut som det blir det ikveld og. Enda vi stod opp tidlig og luren var som vabblig en time
Gikk det bra?
Vis vedlegget 237964 Vis vedlegget 237965 Vis vedlegget 237966 Vis vedlegget 237967 Vis vedlegget 237968
Hvilken hadde dere valgt til ei på 8 år?
Oj, da er du flink! Har ikke hatt neglelakk på føere måneder jegmen til jul skal det på! Må bare spare litt negler først...
Oj, det blir ei spennende natt! Hvor gammel er hun?
Takk for det! Tenk det er straks 7 år siden jeg ble mamma for første gang!
Mannen har kastet ut lillejenta, så hun sover i egen seng nå. SPent på hvordan det skal gå!![]()
Hmmm. Ikke lurt å lese dagbøkene til de som prøver å bli gravide eller har blitt det! Nå er jeg verpesjuk![]()
Hvordan gikk det i natt?[emoji2]
Æsj, så kjedelig[emoji13]
2 nye gensere gitt . Nå venter jeg ved elite foto på et bilde. Frister med en frappe på mc’en![]()