Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgener det sånn att man bør ringa selv till legekontoren og spør efter svart angående MR svaren eller bruker legen høre av seg??
Måtte jo dethadde høstbilde , jul og vinter nå hihi
Åh det er enkelt . Gå inn på profil og bare trykker på bilde . Kommer greiene opp automatisk . Vurderte av meg selv men hahaSant det. Men ikke skift navn da
Jeg husker ikke hvordan jeg skifter bilde jeg![]()
Fyfader så fineBle en strålende kamp.
Men seeeee. Pannebånda igjen da, men fikk sydd begge kjolene. Og de ble skikkelig fine synes jeg [emoji173]️[emoji173]️![]()
Skal ordne str merker på jentas i nakken så er kjolene done!![]()
https://www.nav.no/no/NAV+og+samfun...Utbetalingsdatoer,+feriepenger+og+skattetrekkHmmm. Prøvde å sjekke utbetalinger i Nav før jul, men fant det ikke. Får bare opp til oktober. Det er rart, for jeg sjekket for litt over en uke siden og fant det da.
Mye sjarmerende som kommer på slutten i grunn[emoji28]Hehe, den snorkingen altså , kommer alltid på slutten![]()
Vis vedlegget 237949 Da var kransen på døren
Den er utenfor på dørenUte eller inne?
9 minusGod morgen . Åh ?
Planer for dagen?God morgen![]()
Jobb.Planer for dagen ? Her må jeg rydde, vaske klær, gå over frysen og få laget meny . Bestille bilde. Innom Coop obs. Få laget Sara bernard som ikke ble gjort i går.
Åhh her er pluss 39 minus
Sende eller hente ?Jobb.
Posten
Kjempe sjarmerendeMye sjarmerende som kommer på slutten i grunn[emoji28]