Skravletråd Desember

God morgen :) er det sånn att man bør ringa selv till legekontoren og spør efter svart angående MR svaren eller bruker legen høre av seg??

God morgen :) er det sånn att man bør ringa selv till legekontoren og spør efter svart angående MR svaren eller bruker legen høre av seg??

Legen skal ringe deg når de har fått resultatene. Men hvis du føler det har gått veldig lang tid ville jeg tatt en telefon for å høre med de.

Hmmm. Prøvde å sjekke utbetalinger i Nav før jul, men fant det ikke. Får bare opp til oktober. Det er rart, for jeg sjekket for litt over en uke siden og fant det da.

Ble en strålende kamp.

Men seeeee. Pannebånda igjen da, men fikk sydd begge kjolene. Og de ble skikkelig fine synes jeg [emoji173]️[emoji173]️
c688302a4588638841b1ed5d5a1f1d90.jpg

Skal ordne str merker på jentas i nakken så er kjolene done!:)
Fyfader så fine

God formiddag.

Langt på dag før jeg kom meg inn i skravletråden i dag

Tidlig i morges kom mellomste på døra sånn litt etter alarmen og sa hun hadde vondt i magen. Plaget med forstoppelse så vi sa hub kunne legge seg inntil husets største vaemeflaske, faren.

Der lå hun et lite minutt før hun spratt ut av senga. "eller så må jeg kaste opp!" sa hun. Og jada. Omgangssyke på plass.

I går vurderte vi hvem av oss som skulle være hjemme med yngste som i dag var enda rødere på øynene så jeg ringte legen.

Konklusjonen vår ble at jeg har sykt barn og han har hjemmekontor med noe laber innsats. Så passet han mellomste mens jeg var hos legen med yngste.

Ja, og nå gikk de to badet for hun var kvalm. Men hun sovna på fanget hans

Back
Topp