Skravletråd Desember

Planer for dagen ? Her må jeg rydde, vaske klær, gå over frysen og få laget meny . Bestille bilde. Innom Coop obs. Få laget Sara bernard som ikke ble gjort i går.

Tydeligvis ( i følge mannen) så høres jeg ut som ett ‘damplokomotiv’ om natten :wacky: Det er det sjarmerende med å være mega høygravid , nemlig snorkingen;)
Herlig[emoji6] er visst slik her og, og enda en mnd til jeg er høygravid[emoji12]

Planer for dagen ? Her må jeg rydde, vaske klær, gå over frysen og få laget meny . Bestille bilde. Innom Coop obs. Få laget Sara bernard som ikke ble gjort i går.

Ganske så full dag du da[emoji4]
Skal gjøre minst mulig i dag kjenner jeg[emoji33] bare kjøre og hente snuppa i bhg. Også sitte inne og fyre.

Lite planer for dagen. Håper å få ryddet litt og gått en tur ut. Men ellers så blir det nok ikke gjort så mye her nei.

Håper å gjerne få laget middag

Har fått rester av søndagsmiddagen til mor, oksesteik, så trenger i grunn bare koke poteter og grønnsaker. men er rart hvor vanskelig det er til tider med en på 3 mnd
Ja det kan det være. Der var jeg heldig . De satt fint i tripp trapp mens jeg kokkelerte

Back
Topp