Ble for sent her også gitt.Kunne vært bedre om jeg la meg til riktig tid.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble for sent her også gitt.Kunne vært bedre om jeg la meg til riktig tid.
Det er som her det da[emoji20] vi og bruker fort to timer før vesla sovner[emoji85]Ville bare tulle og prate. Så tok to timer :/
God morgen[emoji4]God morgen
Fysj så kaldt
Herlig[emoji6] er visst slik her og, og enda en mnd til jeg er høygravid[emoji12]Tydeligvis ( i følge mannen) så høres jeg ut som ett ‘damplokomotiv’ om nattenDet er det sjarmerende med å være mega høygravid , nemlig snorkingen
![]()
Planer for dagen ? Her må jeg rydde, vaske klær, gå over frysen og få laget meny . Bestille bilde. Innom Coop obs. Få laget Sara bernard som ikke ble gjort i går.
Ja den ble brått det . Høres deilig ut i grunnGanske så full dag du da[emoji4]
Skal gjøre minst mulig i dag kjenner jeg[emoji33] bare kjøre og hente snuppa i bhg. Også sitte inne og fyre.
Skal nytes[emoji6]Ja den ble brått det . Høres deilig ut i grunn
Det er braSkal nytes[emoji6]
Hehe, den snorkingen altså , kommer alltid på sluttenHerlig[emoji6] er visst slik her og, og enda en mnd til jeg er høygravid[emoji12]
Hehe jaHerlig ^^
Lite planer for dagen. Håper å få ryddet litt og gått en tur ut. Men ellers så blir det nok ikke gjort så mye her nei.Planer for dagen ? Her må jeg rydde, vaske klær, gå over frysen og få laget meny . Bestille bilde. Innom Coop obs. Få laget Sara bernard som ikke ble gjort i går.
Hva tenker du lage til middag?Lite planer for dagen. Håper å få ryddet litt og gått en tur ut. Men ellers så blir det nok ikke gjort så mye her nei.
Håper å gjerne få laget middag
Måtte jo detHei, du har skiftet bilde igjen![]()
Har fått rester av søndagsmiddagen til mor, oksesteik, så trenger i grunn bare koke poteter og grønnsaker. men er rart hvor vanskelig det er til tider med en på 3 mndHva tenker du lage til middag?
Ja det kan det være. Der var jeg heldig . De satt fint i tripp trapp mens jeg kokkelerteHar fått rester av søndagsmiddagen til mor, oksesteik, så trenger i grunn bare koke poteter og grønnsaker. men er rart hvor vanskelig det er til tider med en på 3 mnd
Herlig ! Skal få oss tripp trapp vi og snart så får håpe det blir bedre da.Ja det kan det være. Der var jeg heldig . De satt fint i tripp trapp mens jeg kokkelerte
Mhm de satt fint og så nyskjerrig i babysete til tripp trappenHerlig ! Skal få oss tripp trapp vi og snart så får håpe det blir bedre da.
Middagsplaner du?